Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje(s) gezocht die houden van een rustig tempo - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje(s) gezocht die houden van een rustig tempo

Ik ben er eerlijk gezegd wel voor te vinden als het goed weer is en zolang er mensen zijn die er niets mee inzitten een rustig tempo aan te houden. Heb ik nog maar één vraag : komt er ook terug rijden met de trein bij kijken of is het effectief een 'rondje'. Op de trein zien ze me immers niet graag komen met fiets, kar en hond :? Heb ik ook meteen een keer gezien hoe het eraan toegaat.
Lijkt me leuk een gezapig rondje Goirle. Voor mij maakt het niet uit 20 of 27 januari.

Gr,
Ron
Voor ons is de zondag niet handig....
Mooi,
Dan hou ik 20 en 27 januari aan.
tot dan!
Joost
Polling schreef:Wij (Heesden bij Den Bosch) gaan dit topic volgen. Ik fiets met bagage wel iets harder gemiddeld (18-20) maar mijn vrouw houdt dat niet bij, en dat is een van de redenen dat wij bij rondjes nog niet hebben aangehaakt.
Ik wil ook graag dit tempo fietsen en eenmaal getraind ook wel wat afstand. WF tochten worden lijkt het wel steeds meer km...

Ik wil voor een dagtocht niet heel ver weg gaan, zoals België, maar woon niet al te ver bij Den Bosch vandaan. Een keer wat samen doen?
Helaas was het weer te slecht om te gaan fietsen en hebben we er een gezellig kletsmiddagje van gemaakt. Het ging uiteraard over fietsen. Door alle aanwezigen werd het idee toch als zeer goed ervaren en we willen ermee doorgaan. Is er iemand die voor volgende keer het stokje van me over wil nemen?
Joost
Als er dichtbij een vlot bereikbaar station is zie ik het ook wel zitten om eens af te komen voor een dagtocht.
Het zou dan wel met de vouwfiets zijn.
Ben (bijna) 52 en woonachtig te Oostende.

mvg
hoi, ben zelf van de Belgische Noorderkempen en wil wel eens tochtje mee doen...

Alex, 36 jaar
Geen probleem Alex : dit weekend :wink:
ik heb zelf ook een hond de hollandse smous van 9 maanden ik zou ook graag met hem willen gaan fietsen,maar ik wil heb eerst aan de tent wennen die sla ik un x op hier in me tuin.als dat goed gaat wil ik ook weer geen trekken van camping naar camping maar dat zal ook niet snel gaan met een hond erachter van 10 tot 12 kilo.
gr marcel
Hoi marijke,

Mijn vriendin en ik zijn van hartje antwerpen (over de opera) en flirten gevaarlijk met de grens van 30 :-) Wij trekken er ook graag al eens een weekendje met de fiets op uit... Des te meer volk des te gezelliger :-)

Voeg me anders toe op facebook zou ik zeggen :-)
bert claes schreef:Hoi marijke,

Mijn vriendin en ik zijn van hartje antwerpen (over de opera) en flirten gevaarlijk met de grens van 30 :-) Wij trekken er ook graag al eens een weekendje met de fiets op uit... Des te meer volk des te gezelliger :-)

Voeg me anders toe op facebook zou ik zeggen :-)
Met de grens van 30 bedoel ik de leeftijd eh... Niet de km/u voor alle duidelijkheid :-)
Hoi allen,

Het is alweer een dikke week geleden, maar de tocht vanuit Tilburg was gezellig. Een rondje van ongeveer 45 km met een tankstopje langs Piet Plezier in Oisterwijk.
We waren met z'n vijven en we willen hiermee doorgaan. Plan is om op zaterdag halfweg de maand telkens een rit te doen, uitzetten van een route bij toerbeurt.

Joost
@Marcel : een hond van 12 kilo moet zeker te doen zijn en als je hem went aan de tent ... veel plezier alvast !

@Bert : ben jij de Bert Claes van Guitarbiking ? Heb jouw (en de anderen) hun avonturen altijd met veel plezier gelezen ! En meteen ook een troost dat ik niet de enige ben die VEEL meezeult :-)

@Joost : voorlopig hou ik het even op Antwerpen als uitvalsbasis, maar ik vind het wel tof om te zien dat er uit deze topic dergelijk initiatief is ontstaan !