door
Lookie » zo 18 sep, 2005 22:25
Ahoy,
Gisteren met de MTB de mergelheuvelland 2 daagse gereden, kon maar 1 dag helaas.
Is toch ook erg mooi fietsen in ons Limburg, voor herhaling vatbaar dusz, maar dat tz.
Ik zal er 8 oktober ook zijn, heb het in de agenda gezet. Moet wel eerst werken, maar dat levert denk ik geen problemen op. 14.30/15.00 moet wel haalbaar zijn.
Heb niet echt een streefdatum wanneer ik perse weg wil. Wel is het zo dat ik zit te denken om op z'n laatst rond januari weg te gaan, maar het kan ook best eerder worden, kan dus alle kanten op. Dat ligt allemaal aan de invulling v/d reis, wil er namelijk graag voor een wat langere tijd tussenuit, toch wel zo'n 3-4mnd. Twijfel op het moment tussen een pure fietsvakantie, minstens voor 3-4mnd, of het voor een langere tijd weggaan, en dan naast een fietsvakantie, tijd in te ruimen om andere dingen te gaan ondernemen, maar neig toch erg naar de eerste optie. Ben daarom ook erg benieuwd naar jullie plannen, om te kijken of we wellicht een en ander op elkaar kunnen afstemmen.
Groeten,
Gerton.