Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 4 dagen, 3 nachten Nederland - Forum Wereldfietser

4 dagen, 3 nachten Nederland

In voorbereiding / als voorproefje op de fietsvakantie die we in augustus gaan ondernemen, gaan we nog 4 daagjes fietsen, in Nederland. We weten al dat we 3 nachten gaan kamperen, in mei (9-12 mei). Onze voorkeur gaat uit naar een lokatie ergens in Midden-Nederland, aangezien we met een ander stel gaat. Beide stellen willen daar ergens de auto parkeren en vervolgens, na 4 dagen, daar weer terugkeren.

Wie weet er een leuk rondje, wellicht met GPS-routes en rustige campings? GPS-routes kan ik natuurlijk met behulp van de site van de Fietserbond zelf in elkaar draaien, maar misschien weten jullie een aantal must-sees...? We denken aan maximum 75-80 km per dag.
Wat me zo te binnen schiet: qua campings Fort Spion, aan de Loosdrechts Plassen. De Stuurmanskolk aan de IJssel en Kampeerbosje in Leerdam, al is dit laatste misschien te ver, dan zou ik Boerderij de Boterbloem in Amerongen doen ofzo. De Kooi in Stolwijk is dan een mooi punt om te beginnen. Daar lijkt me ruimte genoeg om twee autos kwijt te kunnen en heb je alles bij elkaar een heel gevarieerd landschap in 4 dagen.

De route daar kom je wel uit op de Fietsrouteplanner, Als je er oog voor hebt, is het overal mooi zolang je niet de doorgaande hoofdwegen volgt. :)
Misschien kun je in dit topic wat inspiratie vinden?
He mooie is dat je daar ook vaak de GPS routes en een verslagje vindt.
HansvanderVeeke schreef:Misschien kun je in dit topic wat inspiratie vinden?
He mooie is dat je daar ook vaak de GPS routes en een verslagje vindt.
Kijk eens, goeie tips! Ik kende het draadje van Blanche niet, daar ga ik eens doorheen struinen!