Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gelukkig. Maar al die mensen hier op dit forum hebben ook interesse wat je nu hebt gedaan met al die adviezen.applemeisje schreef:Oooo vrees niet hoor!!! Ik ben er nog steeds. Was de laatste dagen druk met het in bedwang houden van een bus. Dat valt onder normale omstandigheden al niet mee, maar met sneeuw is het andere koek. Gelukkig is deze nog heel en geen passagiers gewond. Kortom, we gaan weer over op de orde van de dag...
Valt best mee als het een fiets betreft.lastig genoeg om te kiezen uit zoveel verschillende producten en merken!!
Dit is wel heel kort door de bocht en erg ongenuanceerd. Als je genuanceerde informatie wilt kom dan naar de WF beurs in Bussum op 24 maartgrundig schreef:
Valt best mee als het een fiets betreft.
Kijk eerst of je een staal of alu frame wilt
Sommige merken maken tegenwoordig alleen nog maar alu fietsen..
Die vallen dan automatisch af..
Als je kiest voor een fatsoenlijke fiets tenminste..
Roepen dat alle aluminium fietsen afvallen "als je kiest voor een fatsoenlijke fiets", lijkt me niet "gewoon een suggestie". Lijkt meer op het uitlokken van een discussie omtrent staal vs. aluminium. Met die discussie op zich is niks mis (al kom je er toch niet uit waarschijnlijk), maar daar zou je een apart topic voor moeten hebben...grundig schreef:Wordt helemaal niets gekaapt..krijg een beetje een punthoofd van dat staal alumminium topic gekaap.
Gewoon een suggestie of is dat ook al verboden
Ha die janneke,grundig schreef:Wordt helemaal niets gekaapt..krijg een beetje een punthoofd van dat staal alumminium topic gekaap.
Gewoon een suggestie of is dat ook al verboden
Welja, knal er nog maar een advies overheen.grundig schreef:Als je nog potten-en-pannen aan moet schaffen raad ik je aan geen aluminium materiaal te kopen. Serieus! Die troep is poreus en daarbij giftig. Voor een enkele keer maakt het hoogstwaarschijnlijk niet zo veel uit maar als je van plan bent eea vaker te gebruiken is RVS beter / duurzamer.