Additionally, paste this code immediately after the opening tag: brooks met flinke korting!! - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

brooks met flinke korting!!

ik heb op mijn fiets een vrij nauwe gelzadel. Daar kom ik natuurlijk op vooruit, maar wat voor moois ik allemaal hoor over Brooks, ik ga er ook maar eens eentje proberen
De Lepper quick is nog steeds voor 25,- verkrijgbaar. Heb nog geen problemen met dit zadel gehad, hoewel het inrijden lang duurde.
heb de standard b17 maar besteld. ben erg benieuwd.
Ik heb het zadel (B67 Select) binnen. Mooi werk.
Ook hier is de B17 net bezorgd voor 40 eurie :D
Ik laat hem eerst nog even rusten in de mooie originele verpakking.
Reinder schreef:Ook hier is de B17 net bezorgd voor 40 eurie :D
Ik laat hem eerst nog even rusten in de mooie originele verpakking.
Hoge bezorgkosten, 40 euro :lol: !
-voor+.
Zo beter :roll:
Reinder schreef:-voor+.
Zo beter :roll:
Geintje... zo las ik 'm eerst! Maar hee, mooi zadel voor mooi prijsje, congrats!
Ik heb de lepper marco polo gekocht voor 23€ incl. Bezorg kosten als test.
Hier ook gisteren een B17 aangekomen, terwijl nog een extra regenhoesje besteld. Bedankt voor de tip!
Die van mij is ook binnen, prachtige verpakking en vooral een mooi product. Er was niets mis met mijn huidige zadel maar ik hoop wel dat deze beter is :D

Ging even kijken voor passend stuurlint, dat is duurder dan het zadel :lol: Nou vraag ik me af of dat de fiets goed zou doen. Een fiets met moderne looks en dan Brooks zadel+stuurlint :?:
Johojo schreef:Die van mij is ook binnen, prachtige verpakking en vooral een mooi product. Er was niets mis met mijn huidige zadel maar ik hoop wel dat deze beter is :D
Dat gaat je achterste geheel onafhankelijk van jou beslissen :D
Leon
We zullen zien nou heb ik al eens gereden op een b17 imperial, dat beviel prima. Ik ga zsm beginnen met inrijden...

Afbeelding
Johojo schreef:We zullen zien nou heb ik al eens gereden op een b17 imperial, dat beviel prima. Ik ga zsm beginnen met inrijden...

Afbeelding
Succes, ik kon na 1000 km nog niet normaal zitten op z'n zadel :D