Het ergste wat ons kon overkomen is gebeurd.
Onze fietsen zijn een paar uur geleden gestolen in Santiago.
Deze foto hebben we nog genomen van de plaats waar ze gestolen werden:
http://diariodebici.blogspot.com/
Het gebeurde vlak voor de bekende La Piojera bar/restaurant tussen 10u30 en 11u15 vanavond.
We beseffen nog altijd niet hoe stom we zijn geweest. We hebben de fietsen enkel aan elkaar vastgemaakt en er was zo veel politie in de buurt toen we aankwamen dat we ons gewoon te veilig voelden.
De politie en het papierwerk habben we achter de rug.
Ik ga er de komende dagen alles aan doen om de fietsen terug te vinden. Ik meen nog een kans te hebben en probeer zo veel mogelijk tips/ideeen te verzamelen.
De dief heeft wellicht geen idee van de waarde van de gestolen Santos en Fahrradmanufaktur fietsen
Dus wie ideeen of tips heeft laat maar horen. We spreken ook spaans dus eventueel interessante spaanstalige website,.... maakt niet uit.
Ik geef mezelf een week hier in Santiago voor ik de strijd opgeef,
Info graag sturen naar siemen dot jansma at gmail dot com
bedankt
Onze fietsen zijn een paar uur geleden gestolen in Santiago.
Deze foto hebben we nog genomen van de plaats waar ze gestolen werden:
http://diariodebici.blogspot.com/
Het gebeurde vlak voor de bekende La Piojera bar/restaurant tussen 10u30 en 11u15 vanavond.
We beseffen nog altijd niet hoe stom we zijn geweest. We hebben de fietsen enkel aan elkaar vastgemaakt en er was zo veel politie in de buurt toen we aankwamen dat we ons gewoon te veilig voelden.
De politie en het papierwerk habben we achter de rug.
Ik ga er de komende dagen alles aan doen om de fietsen terug te vinden. Ik meen nog een kans te hebben en probeer zo veel mogelijk tips/ideeen te verzamelen.
De dief heeft wellicht geen idee van de waarde van de gestolen Santos en Fahrradmanufaktur fietsen
Dus wie ideeen of tips heeft laat maar horen. We spreken ook spaans dus eventueel interessante spaanstalige website,.... maakt niet uit.
Ik geef mezelf een week hier in Santiago voor ik de strijd opgeef,
Info graag sturen naar siemen dot jansma at gmail dot com
bedankt