door
Boebke » di 22 jan, 2013 20:16
Tijdens mijn vakantie heb ik geen slechte campings gehad maar ik heb dan niet veel wensen. Alleen is het prijsverschil soms erg groot. Van € 6,- tot €24,- terwijl je dezelfde faciliteiten hebt. Op sommige campings moest je vroeg zijn (16.00u) om een vlakke plek te hebben maar ik heb nooit gereserveerd en altijd een plekje gehad.
De route is relatief vlak zeker op een normale fiets, ik ben met een ligfiets geweest en moest soms stevig trappen om een heuvel over te komen maar ik klim niet zo makkelijk. Af en toe heb ik even moeten afstappen.
De route is goed bewijzerd, de route van oost naar west beter dan van west naar oost. Er zijn een aantal alternatieve zijroutes die zeker de moeite waard zijn. Je zult niet de enige zijn op de route, hij is erg populair, ik vond dit wel gezellig. Doordat ik mijn vakantie moest inkorten heb ik helaas niet de hele route gereden.
Goed geregeld is de trein waar de fiets gratis mee mag
http://www.fietsen-loire.com/praktische ... oute/trein. De fiets wordt door middel van een gootje het treinstel ingereden, netjes neergezet en vastgemaakt en op je eindstation is er voldoende tijd om je fiets weer uit te laden.
Veel plezier,
Wilma