Tja, dat was dan afgelopen zomer: moeder met tien jonge dieren; komende zomer lopen er dan elf grote dieren.........
Toch maar naar het westen dan maar.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Er lopen er inmiddels ruim 100 rond in Mecklenburg volgens een telling in november. Oorspronkelijk afkomstig van 6 ontsnapte exemplaren uit de buurt van Hamburg, dus nog even en ze zitten ook op de Veluweerikheijn schreef:Tja, dat was dan afgelopen zomer: moeder met tien jonge dieren; komende zomer lopen er dan elf grote dieren.........
Hadden we niet ook zulke discussies over de Halsbandparkiet, de Nijlgans, de Indische gans, de Rosse stekelstaarteend en andere exoten ? De Wolf komt er al aanerikheijn schreef:Hmm, sprake van fauna vervalsing. Gaat de fazant en het koerhoen en anderen daar niet onder lijden? Moeten ze niet nodig leeuwen los laten om het natuurlijk evenwicht te herstellen?
Dat zou pas faunavervalsing zijn, volgens mij komen nandoes uit Zuid-Amerika.erikheijn schreef:Hmm, sprake van fauna vervalsing. Gaat de fazant en het koerhoen en anderen daar niet onder lijden? Moeten ze niet nodig leeuwen los laten om het natuurlijk evenwicht te herstellen?
Zuid-Amerika ja, de meeste zaten oostelijk van de Wakenitz bij Schattin. maar ze vermenigvuldigen zich rap. Ze zijn ongeveer 2/3 van de grootte van een Struisvogel.Frank schreef: volgens mij komen Nandoes uit Zuid-Amerika.![]()
Deze heb ik niet gezien langs de Hanzefietsroute, wel een paar kraanvogels.
Welnee, zolang er nog genoeg vakantiefietsers op die Hanzeroute zitten, blijven de wolven wel daar!erikheijn schreef:Oh jeh, en die migreren dan ook in de richting van de Hooge Veluwe en dan zijn onze eigen moeflons en hooglanders natuurlijk niet meer veilig.......Twee Wolven op de Lüneburgerheide op zoek naar
Kijk en dat is tenminste iemand helemaal geruststellen.Welnee, zolang er nog genoeg vakantiefietsers op die Hanzeroute zitten, blijven de wolven wel daar