Additionally, paste this code immediately after the opening tag: iemand contacten in thessaloniki - Forum Wereldfietser

iemand contacten in thessaloniki

hi,

zit momenteel in tirana, maar toen ik hier gister weg wilde gaan heeft de drager van mijn stuurtas het begeven. al contact gehad met leverencier, die is bereid reserve onderdelen te sturen zodat ik een en ander zo snel mogelijk kan repareren.. probleem is dat ik dan echter wel een adres nodig heb om een en ander heen te sturen. was van plan in thessaloniki een hostel te boeken en daar de boel te laten bezorgen, maareen hostel kan ik dus niet vinden.

heeft iemand wellicht contacten in thessaloniki die in ruil voor een mooi verhaal en een glas raki een onfortuinlijke wereldfietser uit de brand willen helpen??

alvast bedankt!

Eelco

Hee Eelco,

vervelend. Helaas ken ik niemand in Thessaloniki. Daar ben ik ooit met een grote boog omheen gereden omdat het me geen leuke plaats leek. Als je wilt kan ik wel eens wat campingadressen doorgeven die achter Thessaloniki en richting Alexandroupoli liggen. Wellicht heb je daar wat aan om 'm daar naartoe te laten doorsturen?

Ben je ook in Meteora geweest??

Groet, goede reis verder,
Freek

Hoi Eelco,

Je zou het pakket ook gewoon naar het postkantoor kunnen laten sturen, als poste restante?

Inderdaad is Thessaloniki geen al te fijne stad om erdoorheen te fietsen, en erg bezienswaardig is deze ook niet. Ik heb wel een adresje voor je in Plovdiv maar dat is wellicht niet op jouw route?

Hi Eelco,
Bij de Hospitality club zijn 2 members in Thesaloniki

zie http://www.hospitalityclub.org/

Dit is een organisatie, soort gelijk aan Cold Showers List.
Een organisatie die ervoor zorgt dat mensen met elkaar in contact komen en zo kan je bij mensen overnachten, eten en/of gebruik maken van hun kennis van de omgeving en dat allemaal gratis of tegen een leuke souvenir. Reuze handig dus voor reizigers zoals ons en dus ook voor andere mensen op dit forum.

Je moet je eerst wel even op de website registreren! Daarna kan je gaan kijken wie waar zit en dan kan je ze mailen.

Succes ermee!!!

Cold Showers List?? :lol:

Een lijst van adressen over de hele wereld, speciaal voor fietsers!
Marco Meijerink en waarschijnlijk ook andere fietsers kunnen je hier mee over vertellen dan ik.

Groet,
Rena :wink:

Ik hoop dat je de Warm Shower list bedoelt :lol:
http://www.rogergravel.com/wsl/vh_for_a.html

Of bestaat er ook eentje voor een koude douche speciaal voor fietsers die van een koude kermis willen thuiskomen :wink:

1e hit met google: (2 seconden zoeken) http://www.hostelsweb.com/cities/thessaloniki.html

Kom op ,Thessaloniki is groter dan Amsterdam! Daar is toch zeker wel een jeugdherberg of een hoteltje te vinden?

hi rena,

bedankt voor je tips! heb inmiddels een en ander al laten versturen richting de universiteit van thessaloniki, maar ik ga me zeker even voor die twee clubs opgeven, zien er erg interessant uit.

en peter, ja, die hit had ik ook al gezien, maar als je even verder leest zie je dat het hier om een vier sterren hotel gaat ipv een normaal hostel. zelf ook verrast dat ik geen enkel hostel kon vinden, maar ja, probleem is nu (grotendeels) opgelost.

nu lekker verder trappen en wachten op de post dus,

bedankt allemaal!

Eelco