Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te koop Optima Condor - Forum Wereldfietser

te koop Optima Condor

Wegens voorgenomen aanschaf van een M5 SP 559 TI is mijn zes jaar oude Condor cobalt blauw met bovenstuur, XT/LX uitgerust, voor en (nieuwe) achtervering te koop.
De Condor is DE Vakantie-ligfiets met 2x26 wielen. En kan door zijn volledige vering en 47mm banden ook ruw terrein aan.
De Condor is met zijn opstaphoogte van 60cm en gewicht van 20kg voor mij met mijn 174cm en 70 kg aan de grote en zware kant, en daarom het meest geschikt voor personen vanaf 185 cm. Ombouw naar onderstuur is mogelijk. Huidige nieuwprijs is ongeveer 2500 euro, een bod boven de 1000 euro wordt serieus in overweging genomen.

Wim

Een condor met bovenstuur?

Die ken ik niet, die van mij heeft gewoon eenonderstuur, en voor zover ik weet kosten ze nieuw maar 1650...
maismeel,

Gewoon even verder kijken dan je neus lang is en eventueel Optima bellen voor informatie. En verder goed lezen!
De Condor die ik aanbied is een speciale Topline uitvoering, volledig XT uitgerust met een voor mij gemaakt verstelbaar bovenstuur, dus geen klapstuur, Rock Shox Judy TT voorvork, duurdere velgen en banden, spiegel, zithoes en een afwijkende kleur. Nieuwprijs in 1999 fl 4800,-- .

De door jou genoemde prijs zal een vanaf prijs zijn van een City uitvoering geschikt voor woon-werkverkeer.

Met deze Condor kun je zo de wereld mee rond, ook over slechte wegen.

In de loop der jaren zijn enkele XT onderdelen vervangen door LX en zitten er nieuwere wielen in.

Wim

okee... ;-D jij wint... ben het trouwens niet eens met de kwalificatie stads-ligger voor de Enduro (wrschl jouw city), ik rij er nu al ruim een jaar op, ook over niet normaal begaanbaar terrein, en zelfs zonder verende voorvork red ik dat prima, heb er nu iets meer dan 13000 km op zitten in 15 maanden :-)