Additionally, paste this code immediately after the opening tag: europa (juni) 2013 - Forum Wereldfietser

europa (juni) 2013

Ls,

Ik (man, 32 jaar) wil dit jaar weer ergens in europa fietsen. De bestemming ligt (voor mij) nog niet vast.
Mijn voorkeur heeft camperen maar een keertje B&B als het zo uitkomt vind ik helemaal niet erg. :)

Dagafstanden vind ik niet zo belangrijk, genieten wel!
Ik wil minimaal 2 weken en maximaal 4 weken.
In mijn eentje fietsen vind ik (denk ik) niet erg maar met wat gezelschap is het altijd leuker.
Ik dacht dat je al een gebied had gevonden? ;)
ik heb nog wel een plekje over....
Joost
Hoi wil graag mijn eerste fietsvakantie beleven, maar alleen is ook zo alleen, vooral als je beginner bent. iK ben op zich van alles kan, wil wel veel fietsen,maar als het na een week regen droog is en we zijn op mooie plek wil ik ook wel even blijven. Potje koken prima, bij erg slecht weer vind ik uit eten ook geen ramp. Ik kan me ook rampzomers voorstellen waarbij even toch een zacht hotelbed erg aanlokkelijk is. Richting het zuiden fietsen is lekker grotere kans op mooi weer, maar noorwegen is ook zo mooi.


Ik ben 46 jaar , vrouw, getrouwd, eerste fietsvakantie, sportief, werkzaam in sport , van origine politieke wetenschapper,
130 km van lbl gereden vorig jaar en loop halve marathon in ca 1.45 V
voorlaatste in 1.41.09
Antwoorden kun je naar : marjolein.carol@gmail.com
Dag stoppel,
Ik ga in juni 2013 naar Santiago fietsen en zoek nog een fietsmaatje.
Ik zou dit graag doen in 4 weken (maximum)
Ik ben 23 jaar, en momenteel werk ik als juf.
Wat denk je?
Groetjes