Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwjaar rond je Groningen: 13 januari 2013 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nieuwjaar rond je Groningen: 13 januari 2013

Morgen wordt een geweldige dag om buiten te zijn,
voor ons is het originele plan uitstekend.

Wij rijden om 10:00 langs het peerd om te kijken of er toevalling nog niet-forumlezers zijn die mee willen fietsen

Margo en Frenk
Ik ga ook mee met het originele plan, een fietsdag kan nooit lang genoeg duren. IJs en wederdienende ben ik aanwezig!

Met heerlijk gemarineerde kipdrumsticks :P
Ik kan toch niet meedoen. Er is een klein gezwel onder mijn hersensvlies ontdekt en ga dinsdag naar het UMCG. Voor mijn veiligheid blijf ik nu thuis.
Martin, Sterkte en beterschap. Wat een schrik!
Hierbij wil ik Rene & Geke nogmaals bedanken voor hun gastvrijheid van afgelopen zondag.
Jullie hadden het huis redelijk vol en toch is alles prima verlopen en hebben we het gezellig gehad samen.
Naast lekker eten hebben we toch ook nog een 70 km gefietst, onder koude omstandigheden geen onverdienstelijke prestatie!
Persoonlijk heb ik ontzettend genoten van de prachtige foto's over Kyrgyzstan en Australië/Tasmanië.
Ik wordt er altijd een beetje onrustig van en zou het liefst meteen vertrekken :D

Jan