Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even voorstellen - Forum Wereldfietser

Even voorstellen

Hallo,

Ik maak al een tijdje gebruik van dit forum maar ik heb me nooit voorgesteld. Ik ben sinds 1 januari lid van de Wereldfietser, nu vind ik het een mooi tijdstip om me voor te stellen.

Ik ben Johan, woon in Zwolle. Ik fiets sinds anderhalf jaar op een Avaghon Series 26.0 en fiets gemiddeld 900 km per maand. Ik heb meerdaagse tochten gemaakt langs de Nederlandse kust, naar Parijs (en weer terug) en van Maastricht naar Kautenbach (en weer terug). Verder doe ik al het reizen voor het werk op de fiets (gelukkig heb ik de mogelijkheid hiervoor) en tussendoor veel tochten rondom Zwolle en elders in het land.

Voorheen deed ik veel aan hiking (meerdaagse tochten met rugzak) maar fietsen ben ik uiteindelijk toch leuker gaan vinden.

Ik heb veel gehad aan alle wijze informatie die op dit forum beschikbaar is bij het aanschaffen van mijn fiets.

Tot ziens bij een van de komende activiteiten.

MVG, Johan Koning
Johan,

Welkom. Ik hoop dat je veel plezier mag hebben van het forum. Misschien kun je zelfs anderen een beetje meehelpen.