Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Shimano Deore LX8 shifter (of alleen het afsluitkapje) - Forum Wereldfietser

Shimano Deore LX8 shifter (of alleen het afsluitkapje)

Hallo
Heeft iemand toevallig een "afsluitkapje" van een shimano Deore LX8 shifter? (voor de achterversnellingen van de fiets) Ik bedoel dan het afdekplaatje aan de achterkant van de shifter.
Bij mij is het kapje gebroken. Misschien heb je een kapotte shifter met een intakt kapje?, of als je de hele shifter hebt is het ook goed.
Ik zou er enorm mee zijn geholpen.
Verzendkosten naar Australie worden ook door mij vergoed.
Alvast bedankt,

Gerrie Maas
Gerrie Maas schreef:Hallo
Heeft iemand toevallig een "afsluitkapje" van een shimano Deore LX8 shifter? Ik bedoel dan het afdekplaatje aan de achterkant.
Bij mij is het kapje gebroken. Misschien heb je een kapotte shifter met een intakt kapje?, of als je de hele shifter hebt is het ook goed.
Ik zou er enorm mee zijn geholpen.
Verzendkosten naar Australie worden ook door mij vergoed.
Alvast bedankt,

Gerrie Maas
Is het kapje nodig voor een correcte werking? Ik dacht het niet, ben je dan niet net zo goed af (tijdelijk), met een stukje duck-tape?
Beste Travelmaster,
Tijdelijk is het wel een oplossing, maar ik wil zoiets toch echt wel fatsoenlijk gemaakt hebben. Misschien denk je dat we in Australië op het moment aan het fietsen zijn, maar dat is niet zo. We zijn woonachtig in Australië, en ik zoek dit afsluitkapje om de shifter weer netjes compleet te maken. Aangezien we al zo'n 15 jaren lid zijn van de wereldfietser, wilde ik via dit forum eens proberen.
Toch bedankt voor je reactie,

Gerrie Maas
Gerrie Maas schreef:Beste Travelmaster,
Tijdelijk is het wel een oplossing, maar ik wil zoiets toch echt wel fatsoenlijk gemaakt hebben. Misschien denk je dat we in Australië op het moment aan het fietsen zijn, maar dat is niet zo. We zijn woonachtig in Australië, en ik zoek dit afsluitkapje om de shifter weer netjes compleet te maken. Aangezien we al zo'n 15 jaren lid zijn van de wereldfietser, wilde ik via dit forum eens proberen.
Toch bedankt voor je reactie,

Gerrie Maas
Ah, dat dacht ik inderdaad... dan is er op dit forum vast wel iemand die zo'n kapje heeft voor jullie (sorry, ik niet).