Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ha Erik, daar ben je dan. Ik heb je ontmoet in een dorpje met een L, dat is alles wat me er van bij staat. Jij ging met je dochter ergens slapen bij een vriend van je. We hebben even contact gehad en jij zou via Reims naar Troyes fietsen.Erik1962 schreef:Mie,
Ik heb de tocht in 2012 gefietst en ben in Finisterre aangekomen met een leuk gezelschap bestaande uit een Italiaan Pasquale en Fransman Passerat, het stuk Frankrijk is best lonely, maar in St Jean Pied de Port kom je in een soort Woodstock voor Caminogangers, helemaal Top. In mei-juni gaan we met een groep, welicht is het leuk je aan te sluiten ? Groet ! Erik Arts
Sebas, De L is van Lieneux te Belgie, leuk je hier weer te treffen, ik heb je weblog gezien en ook je meldingen op de wereldfietser. Op 26 januari komen we met een groep Caminogangers samen in Breda om kennis te maken en te kijken of we samen gaan, het Camino virus heeft me te pakken en ik ga je vast weer zien !aapje99 schreef:Ha Erik, daar ben je dan. Ik heb je ontmoet in een dorpje met een L, dat is alles wat me er van bij staat. Jij ging met je dochter ergens slapen bij een vriend van je. We hebben even contact gehad en jij zou via Reims naar Troyes fietsen.Erik1962 schreef:Mie,
Ik heb de tocht in 2012 gefietst en ben in Finisterre aangekomen met een leuk gezelschap bestaande uit een Italiaan Pasquale en Fransman Passerat, het stuk Frankrijk is best lonely, maar in St Jean Pied de Port kom je in een soort Woodstock voor Caminogangers, helemaal Top. In mei-juni gaan we met een groep, welicht is het leuk je aan te sluiten ? Groet ! Erik Arts
Uiteindelijk heb ik je nooit meer ontmoet, dit tot mijn spijt.
Ik heb een geweldige Camino gefietst en prachtige herinneringen overgehouden, ik hoop jij ook.
Groetjes,
Sebas
Tof! Rome staat voor over ongeveer 2 jaar op de agenda dus ik stuur je een bericht wanneer het gaat gebeurenErik1962 schreef:Sebas, De L is van Lieneux te Belgie, leuk je hier weer te treffen, ik heb je weblog gezien en ook je meldingen op de wereldfietser. Op 26 januari komen we met een groep Caminogangers samen in Breda om kennis te maken en te kijken of we samen gaan, het Camino virus heeft me te pakken en ik ga je vast weer zien !aapje99 schreef:Ha Erik, daar ben je dan. Ik heb je ontmoet in een dorpje met een L, dat is alles wat me er van bij staat. Jij ging met je dochter ergens slapen bij een vriend van je. We hebben even contact gehad en jij zou via Reims naar Troyes fietsen.Erik1962 schreef:Mie,
Uiteindelijk heb ik je nooit meer ontmoet, dit tot mijn spijt.
Ik heb een geweldige Camino gefietst en prachtige herinneringen overgehouden, ik hoop jij ook.
Groetjes,
Sebas
Hoi,Mie schreef:Hallo iedereen, ik ben een jongevrouw van 29 en ben van plan om in 2013 per fiets vanuit Vlaanderen naar Santiago de Compostela te reizen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een fietsmaatje. Ik ben flexibel wat betreft vertrekdatum.
Hopelijk tot gauw!
Hallo Mie,Mie schreef:Hallo iedereen, ik ben een jongevrouw van 29 en ben van plan om in 2013 per fiets vanuit Vlaanderen naar Santiago de Compostela te reizen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een fietsmaatje. Ik ben flexibel wat betreft vertrekdatum.
Hopelijk tot gauw!