Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bert Sitters gespot in Laos - Forum Wereldfietser

Bert Sitters gespot in Laos

Ha die Eric,

Je moet die Turkse dames en die Griekse man wel klimmen leren. Ik sta toch echt niet bepaald als een superberggeit bekend.

Verder zijn de hotels en guesthouses in Laos aanzienlijk verbeterd. Je treft er ook steeds meer.

Groetjes uit Hua Hin,

Bert
En in de massagesalon nog steeds de optie tot een happy ending? :lol:

Vergeet niet dat bij ons het fietsen in de genen zit. Bij Basak, Secil en Alex niet, dus voor hun is het dubbel zo zwaar.
[quote="Eric Schuijt"]En in de massagesalon nog steeds de optie tot een happy ending? :lol:

Daarvoor hoef je niet naar Thailand. Die optie word je ook in Amsterdam aangeboden. Zelfs bij mij aan de overkant, als ik naar de bakker loop. :lol: :lol: :lol:

Ik ben hier bij Velo Thailand. Ae, de eigenaar, wil komende zomer gaan fietsen in Europa. Hij wil ook Nederland aandoen. Ik heb hem geadviseerd om langs te gaan in de Westerstraat.

De wereld is inderdaad klein. Janneke Visser stuitte gisteren in Laos op de enige, echte Frank van Rijn. Ik heb in Bangkok met Robert van Weperen gefietst. Robert was wel verdacht supersnel van Buriram in Buntarik. Van Weperen zit nu in Vientiane.
bert sitters schreef: Ik ben hier bij Velo Thailand. Ae, de eigenaar, wil komende zomer gaan fietsen in Europa. Hij wil ook Nederland aandoen.
Hoi Bert,

Als hij door België komt en een slaapplaats nodig heeft enkele km ten noorden van Antwerpen, geef jij of hij maar een seintje.

Altijd bereid om onze Thaise medemens te helpen :)
Ha die Koenie,

Dat is jaren geleden, dat ik jou tegenkwam op dat leuke tuinterras van http://www.mutmee.com aan de Mekong
Na Laos ben ik daar weer neergestreken.
Wanneer ga jij weer naar Thailand om na het fietsen en het bezoek aan de historische khmer-tempels een heerlijke duik te nemen in het zwembad van
http://www.muangsudbungalow.com
Midden in Ban Kruat is nu ook een resort van een Zwitsers/Thais koppel.
http://www.ban-kruat-garden-resort.com

Ik geef jouw gegevens door aan Ae.

Kom je ook naar de Fiets en Wandelbeurs in Mechelen?
Intens mooi is Thailand toch! Krijg gelijk zin om te gaan!
Wimmert schreef:Intens mooi is Thailand toch! Krijg gelijk zin om te gaan!
Wat let je?
Geld, gezin en nog een druk revalidatie programma ;)
Wimmert schreef:Geld, gezin en nog een druk revalidatie programma ;)
Wellicht als substituut: op de Fiets en Wandelbeurs op 9 en 10 februari in de Amsterdam-RAI geef ik lezingen fietsen in Thailand: www.fietsenwandelbeurs.nl
Ik ga daar heen. Lijkt mij leuk!
Ik ben al twee keer in Thailand geweest. Bangkok en koh-chang.
Daar liet ik altijd mijn pakken en overhemden maken.
Hoi Bert,

Die regio boven het Dangrek gebergte is leuk als je eens de minder toeristische kant van het land wil bekijken he :)
En dat soort hotelletjes met zwembad om 's avonds wat af te koelen na een dag in het zadel hmmm :P

Voorlopig heb ik, spijtig genoeg, geen plannen om terug te keren naar Thailand. Januari/februari ga ik voor het eerst de Filippijnen verkennen. Culinair zal dit zonder twijfel een serieuze stap achteruit zijn t.o.v. Thailand, maar voor het overige ziet het er ook veelbelovend uit.
Hierdoor mis ik wel de beurzen in de Rai & in Mechelen :(

Nog enkele jaartjes, en dan hoop ik me, na eerst het Zuid-Amerikaanse continent bedwongen te hebben, te vestigen in één van die Mekong landen, en drinken we zeker opnieuw een pintje samen :)
koenie schreef:Hoi Bert,

Die regio boven het Dangrek gebergte is leuk als je eens de minder toeristische kant van het land wil bekijken he :)
En dat soort hotelletjes met zwembad om 's avonds wat af te koelen na een dag in het zadel hmmm :P

Voorlopig heb ik, spijtig genoeg, geen plannen om terug te keren naar Thailand. Januari/februari ga ik voor het eerst de Filippijnen verkennen. Culinair zal dit zonder twijfel een serieuze stap achteruit zijn t.o.v. Thailand, maar voor het overige ziet het er ook veelbelovend uit.
Hierdoor mis ik wel de beurzen in de Rai & in Mechelen :(

Nog enkele jaartjes, en dan hoop ik me, na eerst het Zuid-Amerikaanse continent bedwongen te hebben, te vestigen in één van die Mekong landen, en drinken we zeker opnieuw een pintje samen :)
Drink in de Filppijnen eerst een San Miguel: uitstekend en goedkoop.
Welke eilanden ga je doen? Luzon is te druk om te fietsen.
Vreemd... ik heb Luzon een paar keer gefietst :lol: vooral het bergachtige noorden is prachtig.
Peter
Petervd schreef:
Vreemd... ik heb Luzon een paar keer gefietst :lol: vooral het bergachtige noorden is prachtig.
Peter
Ja, maar voordat je in het noorden bent!
Voor iemand die door Bangkok heeft gefietst is Manila ook wel te doen :D
Petervd schreef:Voor iemand die door Bangkok heeft gefietst is Manila ook wel te doen :D
In Manila heb je die jeepneys. Ze zien er prachtig uit, maar je moet steeds oppassen, want ze proberen je iedere keer te snijden.