Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht naar Noorwegen in 1975 - Forum Wereldfietser

Fietstocht naar Noorwegen in 1975

Hier zijn dan de foto's uit 1975 van mijn fietstocht van Hilversum (heb er in die tijd gewoond) naar Oslo, Noorwegen. Eén van de mooiste fietstochten ooit gemaakt. De langste fietsafstand op één dag is 136 km. Op één regendag na was het een erg hete zomervakantie. Totale afstand 1629 km.

Klik op http://www.mijnalbum.nl/Album=ESZL4JA8 en lees de bijbehorende teksten aan de linkerkant, klik op het pijltje rechtsonder voor de volgende foto. Ook worden de toenmalige prijzen van de veerboten genoemd. De goeie ouwe tijd.... Kijk en geniet!
Wat een prachtig gedateerde serie foto's.
Tegenwoordig zijn er speciale tooltjes om foto's er zo uit te laten zien. :D
En wat zeuren we tegenwoordig allemaal over onze versnellingen, met drie kan het dus gewoon ook!
Wat zie ik nou Martin :shock: \
Je draagt op geen Knickerbocker :wink:

Jan
Jan van den Berg schreef:Wat zie ik nou Martin :shock: \
Je draagt op geen Knickerbocker :wink:

Jan
Klopt, dat was pas vanaf 1978 toen ik in Zermatt (CH) een nieuwe knickerbocker had gekocht. Vanaf dat jaar ben ik ook gelijk overgestapt naar derailleurs, dus broekspijpen vrij van de ketting.
Later is de knickerbocker weer vervangen door een andere, die iemand voor me had besteld en ik die nog steeds gebruik.
Geweldig, die jeugdherberg in Hamburg. Ik was daar voorjaar 1974. Om 22uur ging de deur dicht en kwam je niet meer binnen (ook al was ik toen zelfs voor Duitse begrippen ruim meerderjarig). Dank voor de foto!