Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT: Koga Terraliner zwart 57 cm - Forum Wereldfietser

VERKOCHT: Koga Terraliner zwart 57 cm

Te koop mooie stalen Koga Terraliner. Zwart met blauwe belettering. Uit de tijd dat Koga nog met de hand bouwde... Deze is uit 2000.

Afbeelding

Fietst prima met volle bepakking, zowel bergop als bergaf. Heeft aardige delen van Frankrijk en Nederland gezien. Altijd zonder problemen.

Volledig (van naaf tot remgreep en van derailleur tot crankset) Shimano STX RC afgemonteerd. 3x8 versnellingen. Mavic (T221) velgen. V-brakes. Ongeveerde voorvork. Recht stuur met barends. Met achter- en voordrager en spatborden. Zefal SP4 pompje. Veiligheidsslot van Axa.

Zit nu leren Brooks zadel op, maar die houd ik waarschijnlijk zelf. Standaardzadel is de Selle Royale Contour.

Liggen nu smalle banden op (Schwalbe marathon 28 mm) omdat ik hem een tijdje als kale fiets heb gebruikt. Daarna als woonwerkfiets en was 28 mm voor mij ook genoeg. Kunnen bredere banden op (standaard was ooit volgens mij 42 mm).

Afbeelding

De Terraliner heeft een flexibele voorbouw/stuurpen. Fiets wel comfortabel, maar ook instabieler. Maar andere stuurpen is er natuurlijk zo opgezet. Zitten nu gewone pedalen op maar heb ook nog Shimano setje PD-M515 en PD-T100L liggen.

Fiets is toe aan een goede onderhoudsbeurt. Je zult wat onderdelen moeten vervangen, in elk geval ketting en tandwielen. Frame is in absoluut 100% goed. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, vind het belangrijk dat er nog iemand plezier van heeft. Als jij een liefhebber bent komen we over de prijs er vast wel uit.
Op dit moment heb ik een aluminium roadrunner van Koga en deze bevalt goed, maar is denk ik niet sterk genoeg om echt langere tochten mee te gaan maken.

Zou je mij een richtprijs kunnen doen van de Terraliner? Dan kan ik even kijken of dit een optie is voor mij om te kopen.
mjajansen schreef:Zou je mij een richtprijs kunnen doen van de Terraliner? Dan kan ik even kijken of dit een optie is voor mij om te kopen.
Heb je een pb gestuurd.
Oke, weet ik even genoeg.
Zou je mij een richtprijs kunnen doen van de Terraliner?
Heb je een pb gestuurd.
Oke, weet ik even genoeg.
Goed, heel leuk maar wat is die vraagprijs dan?
grundig schreef:
Goed, heel leuk maar wat is die vraagprijs dan?
200 a 250 euro is wat ik in mijn hoofd heb. Interesse? Ik hoor het graag :lol:
Fiets is verkocht. Joren gaat 'm wat opknappen en er van de zomer mee door Noorwegen fietsen. Daar was de Terraliner nog niet geweest, dus daar is ie blij mee.

Item mag op slot.