Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat een jaar alleen in Afrika met je kan doen - Forum Wereldfietser

Wat een jaar alleen in Afrika met je kan doen

Dus, mijn reis zit er bijna op,

Bijna mijn laatste blog vanuit Afrika, hoogtepunten, veranderingen en de toekomst :

http://www.shanecycles.com/africa/2012/ ... year-later

Veel lees plezier...
Hoi Shane,

Heftig verhaal hoor, en wat geef je een goede inkijk op wat het met je doet!! Wat een enorme intensieve belevenis, en wat doet zo'n reis toch veel met je kijk op de wereld en de mensen. Mooi geschreven hoor. Ik blijf je volgen.

Groeten Bob
Even snel bekeken. Hier ga ik inderdaad even een biertje bij pakken om het eens goed te lezen. Geen woord mag vergeten worden. Ik kijk er naar uit om vanavond van je verhaal te genieten.

Alvast respect!
Mooi verhaal en veel geleerd dus.
Shane, als je straks terug bent in Nederland.... Het bier staat hier koud, brrr. Altijd welkom hier in Zeist. Fantastisch avontuur en nu even op adem komen. Dat kan ook mooi zijn. Groeten en tot gauw, Rutger
Rutger begeleidt wereldfietsers die na een lange reis even moet bijkomen. :) :)
Dank allemaal,

@ Rutger, ik zal zeker een keer in de beurt van Zeist zijn :)
Ja Shane, wanneer kom je langs?
Ik ben al 23 uur in Nederland, dus misschien dat het nog even duurt voor dat ik langs kom :)

Misschien dat ik eind Januari een klein toch in Nederland doe :)

Als goed is heb je daar stroom dus dat bier word niet koud. 8)
Hey Shane,

Welkom terug! Je blijft toch meer Engelsman dan dat ik dacht.... Warm bier. Viezerik!
Shane schreef:Als goed is heb je daar stroom dus dat bier word niet koud. 8)
Toch blijf je meer dan welkom om een keer langs te komen.

Groet,

Maarten - Die de stroom gebruikt om z'n biertje juist koud te houden.
Shane,
Meer dan 10 maanden volg ik je op je blog en via Facebook. Ik wil je langs deze weg bedanken voor de leuke literatuur die je me geboden hebt, de talloze uren wegdromen en het vermaak dat je me gegeven hebt. Je reis was een lust voor het oog en ik hoop nog veel meer van je te kunnen lezen in de jaren die komen.

Bedankt!

Evert
Maarten & Line schreef: Welkom terug! Je blijft toch meer Engelsman dan dat ik dacht.... Warm bier. Viezerik!
Gewoon te lang in landen gefietst waar er zelden koud bier hebben :lol:

@Evert Bedankt voor je interesse en lief worden, ik zal mijn best doen om literatuur te blijven aanbieden :wink:

Voorproefje van het volgende project -> http://wintercycletouring.com/
Hoi Shane, ben je nog een keer in de buurt? Lijkt me leuk om wat af te spreken. Ben benieuwd. Groeten, Rutger
pb gestuurd :)

Shane
Wow, das een indrukwekkende tocht die je gemaakt hebt Shane.
Proficiat!
Groeten, Michel
Hoi shane, ik heb je en pb-tje gestuurd.
Groeten, toon