Additionally, paste this code immediately after the opening tag: op zoek naar iemand - Forum Wereldfietser

op zoek naar iemand

hoi mensen,

ik ben van plan om deze zomer drie weken, (ik weet het het is niet lang), te fietsen.
ik wil vanuit de kop van nederland, zeg amsterdam, naar luxemburg en terug. met daarbij de twijfel of dat te doen is in drie weken. ik kan er ook langer van maken.
mijn probleem is dat ik niet alleen wil gaan. heb je een voorstel of andere fiets suggesties dan hoor ik het graag. andere routes zijn ook welkom.
want eigenlijk is het nog een hersen spinsel.

nathalie
Dag Nathalie,

Ik ben wel geïnteresseerd in een fietstocht naar Luxemburg.
Ik ben Sam(M),24j.
Mijn emailadres is xxsamx@hotmail.com.
Kan jij ook je email-adres doormailen dan hoeven we niet altijd via de "wereldfietser"-site te communiceren.

Tot binnenkort. Sam

Hoi Nathalie, waarom ga je niet mee naar Istrie, misschien nog wel goedkoper ook (benz. moet ik toch betalen) en veel afwisselender, fietsen over eilandjes dan weer een cruise met de boot, zat campings en stranden daar. Zie m'n mailtje onder die van jouw, groetjes Dorus.

hoi dorus,

sorry ten eerste is dat mij te ver weg en ik wil graag fietsen met mensen die rondom mijn leeftijd zijn. ik ben 18 en wil mensen mee hebben die tussen de 18 en 26 jaar zijn.

verder ga ik op een ligfiets dus weet ik niet of dat voor problemen zorgt voor andere mensen.

groetjes nathalie
beste wereldfietsers,

ik heb voor geinterrseerden meer informatie over mijn tocht. ik wil een tocht gaan maken die op de heenweg al 727 km. lang is. ik wil graag in juli of in augustus weg. de tocht begint in egmond en gaat naar luxembug. maar kan natuurlijk van af elke andere plaats begonnen worden. geinterreseerden moeten wel snel contact opnemen zodat begonnen kan worden met de voorbereidingen.

groetjes nathalie
Jammer, in juli augustus kan ik niet, en dan ben ik ook net 27. Ik ga komende maand misschien ook via Luxemburg naar het zuiden. Dan ben ik nog niet te oud. :D

Hoi Nathalie,

ik wou langs deze weg even checken of je mijn twee prive-berichtjes hebt gehad.

doei,
Marco
marco.wisse@lycos.nl
het spijt me maar ben dit weekend er achter gekomen dat ik niet op vakantie kan. reageer verder maar niet meer dat heeft zoals je ziet dus geen zin.
het spijt me

nathalie