Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als ik een fietsdrager zou kopen (wat puur hypothetisch is), zou ik altijd een drager kopen met verstelbare 'armen' waar je het frame van je fiets aan kan vastmaken. Dat lijkt mij een stuk steviger (en beter voor je fiets ook) dan die dragers waar je de traparmen aan moet klemmen...wakkeropdefiets schreef:Thuis meteen maar besloten dat er nu een goede autodrager moet komen.
Heeft iemand een goede tip welke merk?
Ik heb me laten vertellen dat ik fietsendrager moet hebben die hoger aan het frame klemt.
Tacx maakt volgens mij best goed spul, dus misschien ook wel goede fietsdragers...Ik zag op marktplaats een tacx bijna nieuw voor een goede prijs.
Maar het merk zegt me niets.
Is dit wat?
Zo niet wat dan wel?
Jeetje wat een verhaal. Ik vind het ongelooflijk dat je bij aflevering er nog zóveel aan moest doen. Bij mij was er ook wel een en ander op aan te merken, maar dat werd door Van Herwerden zonder morren opgelost (slot ontbrak, evenals de bestelde extra kettingen en derailleurbeschermers). En ze namen uitgebreid de tijd om de zit te perfectioneren. Dat moet beter kunnen. Bij de onze "droop" ie overigens van de montagepasta, het kwam er overal tussenuit, vanb balhoofd tot zadelpen tot trapas), maar het verdient wel aanbeveling om de boutjes nog eens na te lopen.wakkeropdefiets schreef:Hoi.
Jouw trappers zijn tenminste normaal.
Ik zal het verschil eens opmeten.
Morgen, bij daglicht op de auto.
Ja die op jouw foto had hij geprobeerd maar naast dat dikke stuk is het te smal.
Misschien moet Santos er maar andere NORMALE trappers opzetten.
Dan kan ik hem ook gewoon vervoeren.
Die fiets moet morgen toch terug met 15 aflever kritiekpunten.
Dus een paar trappers meer of minder zal ze ook niet uitmaken als ze mijn lijst rottigheid doorgewerkt hebben. In plaats van en doos wijn en heel veel sorry's
Groet