Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [verkocht] Garmin etrex 30 toch in de verkoop. - Forum Wereldfietser

[verkocht] Garmin etrex 30 toch in de verkoop.

Nu goed een jaar geleden heb ik bij de bever een Garmin Etrex30 aangeschaft. Helaas heb ik "verkeerd" te gekozen en lijk ik touchescreen toch prettiger te vinden dan de knopjes.

Gevolg is dat bij deze mijn Garmin Etrex 30 met 3assig kompas (dus richting bepalen onafhankelijk van stand van de GPS), barometrische hoogtemeter (stukken nauwkeuriger dan hoogtemeting door middel van GPS) en draadloze communicatie met andere GPS'en (handig als je samen een route / track wil lopen).

Op http://sites.garmin.com/etrex/ zie je de verschillende versies van de Garmin Etrex netjes aangeduid.

Mijn Etrex heeft enkele kleine doffe plekjes op het scherm midden boven het woord "garmin" tot ongeveer een cm naar het midden van het scherm. Als je het niet duidelijk genoeg kunt zien op de foto's vraag om duidelijkere foto's ik wil een eerlijke deal.

Aanschaf prijs was voor mij 249,- euro zie ik net op de bon. Mijn vraagprijs is 200,- euro, bieden mag altijd maar houd het wel reeel. Zojuist ontdekt dat een nieuwe etrex 30 voor net iets meer dan 200,-euro op je mat bezorgt word. Reeel blijven geld dus ook voor mij en vandaar de prijs naar 150,- euro.
Afhalen kunnen we altijd wel een afspraak over maken, verzending doe ik alleen op verzoek voor kostprijs en op risico voor de koper.

Overzichtje etrex30 met bijhorende handleidingen etx
Afbeelding
Kassabon aankoop bij bever.
Afbeelding
Vlekjes duidelijk in beeld.
[url=http://gvo17.home.xs4all.nl/nsa1984/etr ... 0_1207.JPG]Afbeelding[/url
Hallo NSA,

Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet een GPS wil kopen. Om het uit te proberen lijkt me de Etrex een mooi begin. Ik bied je €100 voor het apparaat.
Hopelijk kunnen we tot overeenstemming komen.

Groet, Joop
Hoi Joop (en anderen)

Helaas lijkt de etrex30 inmiddels voor 120euro een nieuwe eigenaar te hebben gevonden. Als het goed is komt die koper hem morgen (vrijdag 22-11) ophalen.

Mocht dit niet doorgaan dan zal ik dat via dit topic laten weten.
Ik heb vanmorgen een mailtje mogen ontvangen van de marktplaats bieder, die helaas afhaakt. Hij heeft na een nachtje slapen toch teveel twijfels en heeft besloten de etrex30 niet te kopen.
Ik heb de andere geïnteresseerden een berichtje gedaan en aangegeven wat ik van hun boden vind.

Mochten er nog nieuwe geïnteresseerden zijn dan staat het altijd om een aanbod te doen.
Ik heb mogelijk interesse.

Vraagje over de doffe plekjes:
Weet je waar het door gekomen is?
Zijn het krasjes of schuurplekjes bv ontstaan door in de broekzak dragen?
In dat geval: heb je al geprobeerd te polijsten met bv tandpasta en keukenrol?Verbazend hoe goed dat werkt.
Hoi LHTJoost,

Ik heb het vermoeden dat er ooit een sleutelbosje tegen aan heeft gelegen in een tas. Maar helemaal zeker weten of dat de oorzaak is weet ik helaas niet.

Het polijsten met tandpasta/displex heb ik niet geprobeerd omdat ik daar zelf niet zulke fijne ervaringen mee heb en het toch een redelijk prijzig ding is. Maar het zijn wel krasjes waarmee je zoiets zou kunnen proberen volgens mij.

Qua nog steeds beschikbaar zijn, ik heb op het moment een koper die het geld zou willen overmaken maar dat heb ik nog niet ontvangen en sinds gisterenmorgen heb ik ook nog niets van hem vernomen. Dus ik wil die persoon nog even de tijd geven om over de brug te komen, anders komt de etrex30 uiteraard weer beschikbaar.
Zojuist een bijzonder prettige verkoop gehad met ene Sander die de etrex30 nuttig gaat gebruiken, voor zijn hobby geocaching.

Helaas voor de andere geïnteresseerden, maar de garmin etrex30 is vandaag verkocht en dit draadje kan dus dicht.