Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gestolen: Stevens Randonneur - Forum Wereldfietser

Gestolen: Stevens Randonneur

Zet ik bij wijze van hoge uitzondering mijn fiets een dag op het station (moest voor werk met de trein naar Amsterdam) is ie bij terugkomst weg.... :evil: :twisted: :evil: :twisted:

Ik hou me aanbevolen voor iets soortgelijks (2ehands) want ik denk niet dat ik 'm ooit terugzie... :roll:
Wellicht is het een mogelijkheid om NS of gemeente te vragen of men cctv-beelden van vandaag? wil bekijken. Kom je misschien iets meer te weten.
Tegenwoordig hangt nl. zowat elk centrum van een beetje zichzelf 'respecterende' gemeente vol met camera's met het oog op 'veiligheid'..

Op stations barst het sowieso van die dingen dus wie weet..
Spoor is nu nog vers

Andere optie is verzekering uitbuiten en er iets beters voor terugkopen als je er niet al te gehecht aan was.. 8)

succes
Type, kenmerken, framenummer?
Pllats?
Dan o.a. via Twitter, wil nog weleens helpen!

Wel balen. :-(
grundig schreef:Wellicht is het een mogelijkheid om NS of gemeente te vragen of men cctv-beelden van vandaag? wil bekijken. Kom je misschien iets meer te weten.
Tegenwoordig hangt nl. zowat elk centrum van een beetje zichzelf 'respecterende' gemeente vol met camera's met het oog op 'veiligheid'..

Op stations barst het sowieso van die dingen dus wie weet..
Spoor is nu nog vers

Andere optie is verzekering uitbuiten en er iets beters voor terugkopen als je er niet al te gehecht aan was.. 8d

succes
Das wel een goeie, de camera's althans, want verzekering gaat niet op helaas.

Ik was sowieso van plan om de wijkagent te twitteren. Ik moet nog even een goede foto opduikelijken. Opvallend is iig de Magura's. Dat zit niet standaard op dit model.
Polling schreef:Type, kenmerken, framenummer?
Pllats?
Dan o.a. via Twitter, wil nog weleens helpen!

Wel balen. :-(
Het type heet randonneur maar het is een trekkingfiets. Framenr weet ik helaas niet. Gestolen in Duiven. Magura's zijn uniek. Voor een rose wiel achter een mavic 719 ipv de standaard 119.
Als je een fotootje hebt en/of een kleur, ga ik hem op twitter plaatsen als gestolen. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Wie zet er dan ook zo'n mooie fiets op het station.
Maar goed feit blijft dat je tegenwoordig niets meer onbewaakt achter kan laten. Het is eigenlijk van de zotte dat je hier rekening mee moet houden. Had je hem niet vast staan aan een rek ofzo?

Ik zal marktplaats voor je in de gaten houden.
M276 schreef:Wie zet er dan ook zo'n mooie fiets op het station.
Niet te snel oordelen, van mij is ook wel eens een hele mooie racefiets gestolen uit een bewaakte stalling 8)
Dan heb je die stalling natuurlijk wel aansprakelijk gesteld. Of kan dat niet?
Het was trouwens niet vervelend bedoeld. :oops:
M276 schreef:Wie zet er dan ook zo'n mooie fiets op het station.
Maar goed feit blijft dat je tegenwoordig niets meer onbewaakt achter kan laten. Het
Dat doe ik ook noooit. Echter gisteren met frisse tegenzin. Ik moest toch naar het station en dat is net iets te ver lopen. Fiets stond dubbel op slot, met kabelslot aan het hek vast... En optisch was het niet een hele mooie fiets. Niet in de zin dat 'ie glimt als een nieuwe.
Polling schreef:Als je een fotootje hebt en/of een kleur, ga ik hem op twitter plaatsen als gestolen. Baat het niet, dan schaadt het ook niet.
Ik maak nog even een foto met tekst waarin ik unieke kenmerken in vermeld ter verspreiding. Dat zal ik hier ook posten. Bedankt voor het aanbod.
Vandaag bij de LBS: 'u bent de derde vandaag...'

:roll: