Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Waar wil je hem voor gebruiken? Een SIM-only abonnement klinkt mij als alsof je alleen belminuten hebt, geen data. En als je je smartphone wilt gebruiken om mee te navigeren, is de kans groot dat je (heul veul) data kunt gaan gebruiken.jefi schreef:hier is het forum met de juiste personen die me een beetje op weg kunnen helpen.![]()
en das mp niet![]()
maar koop ik een toestel van jaar ?
Er zijn anders ook meerdere navigatie apps waarvoor je al het kaartmateriaal gewoon met de computer kan downloaden en op het geheugenkaartje van de telefoon kan zetten om vervolgens te navigeren zonder nog iets te moeten downloaden. Onder de 200 euro zijn er meerdere modellen met Android die bruikbaar zijn.Travelmaster schreef:En als je je smartphone wilt gebruiken om mee te navigeren, is de kans groot dat je (heul veul) data kunt gaan gebruiken.
Bijv. de Motorola Defy+. Niet de nieuwste, daardoor ook niet de duurste. Wel water- en stofdicht.Lasse schreef:Er zijn anders ook meerdere navigatie apps waarvoor je al het kaartmateriaal gewoon met de computer kan downloaden en op het geheugenkaartje van de telefoon kan zetten om vervolgens te navigeren zonder nog iets te moeten downloaden. Onder de 200 euro zijn er meerdere modellen met Android die bruikbaar zijn.Travelmaster schreef:En als je je smartphone wilt gebruiken om mee te navigeren, is de kans groot dat je (heul veul) data kunt gaan gebruiken.