Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winterkamperen in Picardie, Frankrijk - Forum Wereldfietser

Winterkamperen in Picardie, Frankrijk

Beste allemaal,
Ik ben van plan om van 8 - 10 december te gaan fietsen en kamperen in Picardie. Weet iemand of er dan campings open zijn? Liefst in de buurt van Amiens, Beauvais of Creil, maar ook andere suggesties zijn welkom. Voorwaarde is wel dat ze in Picardie liggen. :) :)
Dank.
Rutger
Dag Rutger,

Was onlangs 4 dagen in Picardie en heb vooral veel gewandeld. Wat een ruimte hebben ze daar. Verbleven in Rue en vooral uitstappen gemaakt naar de Somme.

Waar en welke route zou je fietsen ? Van campings daar ben ik helaas niet op de hoogte.

Serge
Rutger schreef:Beste allemaal,
Ik ben van plan om van 8 - 10 december te gaan fietsen en kamperen in Picardie. Weet iemand of er dan campings open zijn? Liefst in de buurt van Amiens, Beauvais of Creil, maar ook andere suggesties zijn welkom. Voorwaarde is wel dat ze in Picardie liggen. :) :)
Dank.
Rutger
Rutger, je hebt toch goede contacten met Atout France?
bert sitters schreef:
Rutger schreef:Beste allemaal,
Ik ben van plan om van 8 - 10 december te gaan fietsen en kamperen in Picardie. Weet iemand of er dan campings open zijn? Liefst in de buurt van Amiens, Beauvais of Creil, maar ook andere suggesties zijn welkom. Voorwaarde is wel dat ze in Picardie liggen. :) :)
Dank.
Rutger
Rutger, je hebt toch goede contacten bij Atout France?
bert sitters schreef:
bert sitters schreef:
Rutger schreef:Beste allemaal,
Ik ben van plan om van 8 - 10 december te gaan fietsen en kamperen in Picardie. Weet iemand of er dan campings open zijn? Liefst in de buurt van Amiens, Beauvais of Creil, maar ook andere suggesties zijn welkom. Voorwaarde is wel dat ze in Picardie liggen. :) :)
Dank.
Rutger
Rutger, je hebt toch goede contacten bij Atout France?
Ik heb inderdaad al de vraag gesteld aan Atout France, maar wereldfietsers hebben daar veel meer verstand van de combi fietsen en winterkamperen vermoed ik. Dus ervaringen en tips zijn zeer welkom!
Rutger schreef:Ik ben van plan om van 8 - 10 december te gaan fietsen en kamperen in Picardie.
8-10 december is wel heel kort. Kun je de kandidaten niet allebei bellen? Of zijn het er veel?
Je hebt inmiddels een pb.
(Volgende x gewoon de ffcc gids kopen, je komt vaak genoeg in Frankrijk geloof ik)
Leon
Het zou mij zwaar verbazen mocht je in die periode nog (interessante) campings vinden in Noord-Frankrijk. ik ken wel aangename campings in de streeks (oa Bertangle bij Amiens, of Montreuil-sur-Mer) maar niets dat open is in november/december.

Ik ben eigenlijk zelf ook wel geïnteresseerd... hou ons dus op de hoogte als je iets gevonden hebt :wink: .
nvt