Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete Sportblessure en preventie - Forum Wereldfietser

Enquete Sportblessure en preventie

Wij liefhebbers van de wielersport zitten zelf ook graag op de fiets en maken heel wat kilometers. Om dit zonder al teveel blessures te kunnen beoefenen is een goede voorbereiding heel belangrijk. Van kleding tot aan de perfecte fietspositie tot aan en persoonlijke fitheid.

Ik ben een student aan Fontys Economische Hogeschool te Tilburg. En volg een speciaal programma via het Johan Cruijff College. Voor een project onderzoekt een projectgroep wat er bij de wielrenners bekend is van sportblessures en preventie en hoe zij ermee omgaan?

Jullie zouden me heel erg helpen bij het invullen van deze enquête http://bit.ly/Yxcpuv. Zo krijgen wij als projectgroep een beter beeld wat er speelt bij de doelgroep betreft dit onderwerp.

Alvast bedankt!
Het zijn de laatste tijd wel erg veel enquêtes. Deze heb ik verplaatst naar 'overige vragen', daar past hij beter thuis.

Krijgen we ook een terugkoppeling van de resultaten ?
studentSPECO89 schreef:Wij liefhebbers van de wielersport zitten zelf ook graag op de fiets en maken heel wat kilometers. Om dit zonder al teveel blessures te kunnen beoefenen is een goede voorbereiding heel belangrijk. Van kleding tot aan de perfecte fietspositie tot aan en persoonlijke fitheid.

Ik ben een student aan Fontys Economische Hogeschool te Tilburg. En volg een speciaal programma via het Johan Cruijff College. Voor een project onderzoekt een projectgroep wat er bij de wielrenners bekend is van sportblessures en preventie en hoe zij ermee omgaan?

Jullie zouden me heel erg helpen bij het invullen van deze enquête http://bit.ly/Yxcpuv. Zo krijgen wij als projectgroep een beter beeld wat er speelt bij de doelgroep betreft dit onderwerp.

Alvast bedankt!
Student? Projectgroep? Volgens mij is dit een enquête van een bedrijf. Sportmax Eindhoven. Reclame dus.
Kan ik ook topics blokken uit de laatste topic reacties?
studentSPECO89 schreef:... onderzoekt een projectgroep wat er bij de wielrenners bekend is van .....
Je bent hier op een verkeerd forum. Er zitten hier vast ook veel fietsers die veel wielrennen, maar wielrennen is hier toch niet het onderwerp.
Succes ergens anders,
Leon