Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trekkings fiets +tassen en tent - Forum Wereldfietser

trekkings fiets +tassen en tent

Beste Allemaal

12 December vertrek ik voor 4 maanden om een fiets avontuur te beginnen.

Ik begin in Spanje en ga daarna naar Marokko en beyond.
Nu heb ik 1 maand om me voor te bereiden en moet nog alles kopen.

Ik twijfel nog een beetje aan nieuw of 2e hands maar misschien heeft iemand van de wereld fietser een leuke fiets staan of advies waar ik op moet letten of waar ik fietsen kan kopen voor een mooie prijs.

Wat korte info over mezelf:

Ik ben May van Gent... iee de 11e van de 11e word ik 30 :)
Avonturier en levens genieter in hart en nier..en filmmaker-cultureel ondernemer van beroep.

Deze tocht ga ik maken met 2 engelse en zie ik als voorbereiding- onderzoek naar een grotere tocht welke ik wil maken in de lente 2013.

Mijn idee-droom is om dan te fietsen, filmmaken en interesse voor de natuur en mensen-cultuur te combineren.

Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen

Bless! :idea:
Die vragen zijn hier al zoooooo vaak voorbijgekomen. Net als de antwoorden. Zo wordt het hier wel erg saai. :roll:
Ik heb indruk dat May naast tips over fietsen ook vraagt naar of iemand iets heeft staan 2e hands (fiets, tent, tassen), omdat er staat "te koop gevraagd". Dan is het wel logisch om een nieuw onderwerp te starten en niet alleen naar de informatie te verwijzen die al op het forum staat. Te koop aangeboden onderwerp heeft tenslotte een kortere bestaansduur;-)
Dit is de kortste klap als het om informatie gaat, ook al is jouw plan ambitieuzer dan de doelgroep die ik voor ogen had: http://wiki.wereldfietser.nl/images/c/c ... kantie.pdf
Een maand is kort, tenzij je veel ervaring hebt, weet wat je wilt, en een stevig budget hebt.
Wim
Ik ben inderdaad opzoek naar spullen..daar ben ik ook via andere wegen naar opzoek ik zette hier een bericht omdat je nooit weet of iemand toevallig net DIE fiets kwijt wil.

Ik ben 1.68 en zoek dus een trek fiets, tassen en een tent.

Informatie is welkom maar niet nodig....ik heb al vaker gefiets en ga met meerder personen tevens ben ik meer van GO with the FLOW en heb ik niet veel voorbereiding / spullen nodig om een mooie reis te beleven.

Heel erg bedankt voor de reacties
Hoi!

Ik heb nog een tent liggen: msr velo.

Pluspunten:
- grote voortent waar je fiets in kan
- ruim genoeg voor 2 personen

Minpunt
- nietde lichtste tent (4kg)

Ikheb deze juist gebruikt in europa en heb ze opgestuurd naar huis. We vertrekken naar azie morgen en gaan geen tent meer nodig hebben.
mayworld schreef:Beste Allemaal

12 December vertrek ik voor 4 maanden om een fiets avontuur te beginnen.

Ik begin in Spanje en ga daarna naar Marokko en beyond.
Nu heb ik 1 maand om me voor te bereiden en moet nog alles kopen.

Ik twijfel nog een beetje aan nieuw of 2e hands maar misschien heeft iemand van de wereld fietser een leuke fiets staan of advies waar ik op moet letten of waar ik fietsen kan kopen voor een mooie prijs.

Wat korte info over mezelf:

Ik ben May van Gent... iee de 11e van de 11e word ik 30 :)
Avonturier en levens genieter in hart en nier..en filmmaker-cultureel ondernemer van beroep.

Deze tocht ga ik maken met 2 engelse en zie ik als voorbereiding- onderzoek naar een grotere tocht welke ik wil maken in de lente 2013.

Mijn idee-droom is om dan te fietsen, filmmaken en interesse voor de natuur en mensen-cultuur te combineren.

Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen

Bless! :idea:
Ik heb een Koga Miyata World Traveller te koop met een kleine framemaat, eventueel met waterdichte Vaude fietstassen. Zie http://link.marktplaats.nl/614715381