Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie wil voor 50 euro retour Berlijn in november? - Forum Wereldfietser

Wie wil voor 50 euro retour Berlijn in november?

Kadootje van de jarige Treinreiswinkel: 50 euro pp retour iedere stad in Duitsland.

Ik wil naar Berlijn. Maar het gaat per twee, dus wie zou als een- drie vijfling met me mee willen? FIETS KAN MEE tegen bijbetaling.

Dit zijn de spelregels:
Boeken: 30 oktober-10 november 2012
Reizen: 4-30 november (30 nov laatste terugreisdatum)

Ik ben flexibel.
Mooie aanbieding, echter de NS site zegt over Berlijn dit:

Met ingang van 1 november 2012 tot 15 maart 2013, worden de fietsrijtuigen van de InterCity Berlijn door Deutsche Bahn gereviseerd. Gedurende deze periode is geen fietsvervoer op de InterCity Berlijn mogelijk.

Dan wordt het in november lastig fietsen mee nemen...
<SLIK>

Ik heb dit aan de Treinreiswinkel voorgelegd...

Dank je voor het napluizen, geweldige kapitein!
captain_fabulous schreef:Mooie aanbieding, echter de NS site zegt over Berlijn dit:

Met ingang van 1 november 2012 tot 15 maart 2013, worden de fietsrijtuigen van de InterCity Berlijn door Deutsche Bahn gereviseerd. Gedurende deze periode is geen fietsvervoer op de InterCity Berlijn mogelijk.

Dan wordt het in november lastig fietsen mee nemen...
"Gereviseerd" Worden er bredere deuren gerealiseerd? :lol: :lol: :lol:
Bert, maak me gek! Ik heb me een halve breuk getild dit voorjaar op het traject Hilversum-Hannover door die stomme smalle, hoge instap.

@bikeline: ik reis elke dag op het traject Hilversum-Schiphol, dus ik had de omroepers al horen zeggen dat je geen fietsen mee kan nemen deze winter op de Berlijn trein. Dat soort dingen vallen me als vakantiefietser gelijk op!
Antwoord van TRW:

Geachte heer van den Boom,

Dat moest dus even bekeken worden op het moment van boeken. We zijn op de hoogte dat de fietsrijtuigen met name in de winter niet ingezet worden omdat deze ook vernieuwd worden alleen wist ik even niet welke data precies. Dit ook omdat het meenemen van fietsen in deze maanden nauwelijks voorkomt.

Dan is het dus helaas enkel mogelijk indien de fiets uit elkaar gehaald wordt en ingepakt meegaat.