Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 4: zo 4 nov 2012, Ledig Erf (1e zo v/d maand) - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 4: zo 4 nov 2012, Ledig Erf (1e zo v/d maand)

Zondag 4 november 4e rondje Utrecht.
Verzamelpunt: Ledig Erf

Verzameltijd: 11 uur
Afstand: Iets over de 70 kilometer richting Woerden. De track is hier te downloaden. Misschien dat ik nog wat last-minute aanpassingen maak :)

Route wordt in het zuiden van provincie Utrecht.

Halverwege strijken we neer bij horeca; voor ieder wat wils drankje-taartje-soepje-lunch. En een toilet.
(naast de mogelijkheid dat je onderweg je eigen meegebrachte lunch nuttigt)

Dan we met een flink aantal gezellige fietsers op pad gaan, bij mooi herfst- of winterweer:)
Ben benieuwd hoe het rondje dan gaat worden.
Heb zojuist nog eens gemaild of in de activiteitenkalender de locatie niet genoemd wordt, aangezien we in Utrecht graag de ruimte hebben om van startlocatie te wisselen.

Tot volgende maand.

groetjs
Astrid
Wederom zin in. Verwacht ook weer van de partij te zijn.

Jaap
Ik ben ook van de partij. Tot 4 november.

Groet,
Edwin
Ik ben intussen een aardig eind met het maken van de route, ik moet alleen nog wat finetunen voordat ik hem hier neerzet. Het begin- en eindpunt zijn intussen wel bekend, we gaan weer naar het Ledig Erf.
Update

In het startbericht is de track toegevoegd!

Wie fietst er allemaal mee?
Marc v G schreef:Update

In het startbericht is de track toegevoegd!

Wie fietst er allemaal mee?
Het staat in mijn agenda. Moet ik mij officieel opgeven?
Kortom, het hangt een beetje vd rest van mijn week af of ik mee kan/wil.

Groet,
Ik ben er bij. Tot zondag.

groet,
Edwin
Officieel opgeven is niet nodig, maar het is wel leuk als het ongeveer bekend is wie er meegaan.
Ben d'r bij.

Misschien moet ik wat eerder afhaken. Ik wil voor 17:30 terug in Utrecht zijn.
Mark,

Ik kan je bestand niet openen, kan je me helpen?

Groetjes,

An
Annetje schreef:Mark,

Ik kan je bestand niet openen, kan je me helpen?

Groetjes,

An
Als het goed is kan je recht klikken op het bestand en dan aangeven <Opslaan als>. Kan kan je hem naar je GPS kopieren. Misschien moet je hem in Basecamp of Mapsource nog terugbrengen naar 500 punten, maar dat hoeft alleen als je een oude model gps hebt. Als je GPS nieuw genoeg is kan ik hem morgen ook oversturen vanaf mijn GPS.

Tot morgen, Marc

PS Ik zag net dat het laatste stuk mist in de track, dus dat wordt morgen een verrassing :)
Hey Marc,

Mapsource wil je bestand niet openen, noch als XML, noch als GPX. Geen idee hoe dat komt...

Ik hoop dat het weer morgen meevalt!

An
Het 4e rondje was wederom een succes. Met z'n vijfen (An, Erik, Fred, Marc en ondergetekende) om iets na elven vertrokken richting Woerden om via Oudewater, Lopik en Nieuwegein na 70 km. weer terug te keren op het Ledig Erf.

Ondanks de regen tijdens het 2e gedeelte was het weer een fantastische fietsdag.

Marc bedankt voor het maken van de route.

Het 5e rondje staat gepland voor 2 december a.s. Ik zal zorgdragen voor een route en deze aanpassen naar gelang de weeromstandigheden.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen