Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentocht 2012 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentocht 2012

En helaas.... onze spullen zijn inmiddels weer uitgepakt :(
Ik verheugde me erg op onze eerste WF-activiteit, en om 2 dagen fietsend te genieten van de herfst .... maar ipv in de trein richting Beilen, zat ik om 8 uur bij de huisartsenpost.
Gelukkig geen trombose aan mijn arm wat de arts eerst dacht, maar na uitgebreid onderzoek op de SEH bleek het "thoracic outlet sydroom" te zijn. In ieder geval nu teveel last van mijn arm om afstanden te kunnen fietsen.

Ik geniet in eigen tuin maar van het prachtige weer :) ,

grtz Corine
Dat is balen Corine! Maar tussen de regels lees ik ook goed nieuws ook al heb ik geen idee wat "thoracic outlet sydroom" is. Hopelijk herstel je snel en doe je de volgende keer wel mee. Er komt nog een wintertocht, een canavalstocht en een paastocht. Genoeg om naar uit te kijken.

Groet,
Het Thoracic Outlet Syndroom (TOS) is een verzamelnaam voor aandoeningen waarbij de vaatzenuwbundel in het schouder gebied bekneld is geraakt.

Mijn rechter arm is dik en blauwig, en voelt aan alsof 't 20 kg weegt....
Hopelijk kan ik morgen bij een fysiotherapeut terecht, én de rest van de week werken. Ik heb nl het advies gekregen om mijn arm rust te geven... best lastig :?
Het zit er weer op 2 dagen fietsen door een mooie omgeving met onverwacht toch nog mooi weer overdag maar wel een koude nacht waarbij onze handdoeken in grillige vormen bevroren in de ochtend aan de fiets hingen. Gelukkig was er een mooie camping in Bourtange met een gezellige kantine met open haard waar even lekker bijgekletst kon worden.

Fokke bedankt voor de organisatie , alleen jammer dat we een groot deel van de groep de tweede dag wat uit elkaar gevallen is en we daardoor niet van iedereen afscheid hebben kunnen nemen.
Dus bij deze aan alle deelnemers bedankt voor het gezelschap en tot een volgend keer

Ben & Ingrid
We hebben genoten! Van de mooie omgeving, het buiten zijn, lekker ingepakt buiten koken en ontbijten, de wijn bij de open haard, en van ieders gezelschap!
Een heel geslaagd weekend!
Fokko en Marianne, dank voor het organiseren, 2 leuke campings en een mooie tocht!
Jammer van 2 x tegenwind.. :wink:

Groetjes, Wim en Marjan
Fokko en Marianne bedankt!!!
En natuurlijk ook de rest van de deelnemers!
Mooie omgevingen met als hoogtepunt Bourtange en als contrast kamp Westerbork, iets om bij stil te staan en na te denken.
En wat dacht je van het klooster van Ter Apel? Van buiten al bijzonder maar de binnenkant ook. Zeker de moeite waard om nog een keer beter te bekijken, een pareltje!

Kortom, bijzondere bezienswaardigheden in een mooie, rustige omgeving, leuke mensen, leuke camping en schitterend weer!

Fokko, perfect geregeld!!!!!

Annita
Mooie route met mooi weer, leuke ploeg, dus zeer geslaagd weekend.

Fokko bedankt voor het organiseren en iedereen bedankt voor de gezelligheid!

Roel
Ik vond het leuk en soms mooi, al was het fris. Op de terugtocht afgebogen naar Assen en dat was wat onverwacht vaak echt prachtig.
Wim
Ik vond het ook weer een geslaagde tocht. Bevroren tenten, gezellige Wereldfietsers, prima campings en een mooie route. Ook ik heb het laatste stuk door een fantastisch mooi herfstbos naar Assen gefietst, waar ik net op tijd voor de trein was. Op naar de volgende tocht!
Fokko en Marianne bedankt voor het organiseren van deze Huttentocht, mooie route, leuke camping, gezellig gezelschap en prachtig weer!

Het was mijn eerste Huttentocht en tevens de eerste keer kamperen met nachtvorst. En ondanks dat ik nogal een koukleum ben heb ik het zowaar overleefd. Ook leuk en prettig dat er op de camping een ruimte was waar we 's avonds nog wat konden napraten onder het genot van een drankje.

Kortom, wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
:P :P :P :P :P
Hallo iedereen die mee fietste,

Bedankt voor alle bedankjes die we krijgen. Het was een groot genoegen en plezier om te regelen. Fijn dat jullie allemaal meewaren, ondanks dat de NS het jullie soms weer moeilijk maakte. Ook het verkeer over de weg ging niet probleemloos. Het weerbericht werkte begin de week niet echt mee...Maar jullie waren er wel!

En het was een memorabel weekend. Het weer werkte aardig mee; het was droog, maar wel met nachtvorst. Een klein hagelbuitje doopte het tot een winterhuttentrektocht. Ook weer een primeur!!!

Daarnaast de zeer gastvrije en gezellige campings! De Man-bijt-Hond-Camping in Beilen van Willem, die continu ons voorzag van koffie, thee en koeken. Daarnaast verzorgde hij voor heuse appartementen en knusse tentenveldjes!!! En dat voor 5 E per persoon! de gezelligheid had hij hoger in het vaandel staan dan het economische gewin (verlies).
Ook de camping in Bourtange kwam ons tegemoet met de prijs en sloot de gemeenschapsruimte (restaurant) veel later dan gepland, zodat we daar lekker knus en warm een drankje konden nuttigen. Het mooie veldje met de hutten in een cirkel en in het midden de tentjes maakte het extra speciaal. De warme douches werden alom geprezen.

En het zonnetje waardoor de al prachtige herfstkleuren nog mooier werden. de routes verbaasden ons ook nog in schoonheid, met prachtige slingerende paadjes en autoluwe wegen (wel veel tractorverkeer waardoor het extra landelijk werd).
De bladeren die onder onze wielen knisperden, knisperen nog na in mijn oren....
Drenthe toonde zich van zijn mooiste en gastvrije kant!

Leuk dat mensen de moeite namen om de bezienswaardigheden zoals het klooster in Ter Apel, het feest in Bourtange, en Kamp Westerbork te bezoeken.

Ik heb weer nieuwe gezichten gezien, en heb weer eens bij kunnen praten met de andere bekenden.

Kortom, hier kunnen we weer even op teren....
(vooral na een regenachtige maandag besef je des te meer hoeveel mazzel we hadden!)

Tot het volgende weekend...

Groeten Fokko (en Marianne).
Waar blijven de foto's zodat ik kan zien wat ik gemist heb? :shock:
Mee eens Hans. Laten jullie eens zien wat ik gemist heb toen ik koeienmest stond te scheppen en liep te kruien. :-( Loes.
Sorry Hans en Loes,

Het gebeurde ligt in de geschiedenis....het genieten was tijdens deze 2 dagen.....
vanaf foto's is slechts surrogaat.....

...maar er wordt aan gewerkt geloof ik.....nog even geduld....

:wink:
Fokko schreef:Sorry Hans en Loes,

Het gebeurde ligt in de geschiedenis....het genieten was tijdens deze 2 dagen.....
vanaf foto's is slechts surrogaat.....

...maar er wordt aan gewerkt geloof ik.....nog even geduld....

:wink:
Hoe is het met onze huisdichter?
Het was weer fijn fietsen in erg goed gezelschap, no pictures... :P sorry..
Yvon
Ik sluit me aan bij alle bedankjes, het was weer erg gezelllig!
Hier een paar fotos.
Dank! Het ziet er koud maar gezellig uit.
Loes.
Rob de Waal schreef:Ik sluit me aan bij alle bedankjes, het was weer erg gezelllig!
Hier een paar fotos.
Rob,

Bedankt voor het inkijkje. Het lijkt wel of je bij iemand in de huiskamer zit....