Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Prannok Wittaya kaarten - Forum Wereldfietser

Prannok Wittaya kaarten

Heeft iemand te koop of advizen waar te krijgen wellicht PW kaarten (provinciekaarten) vanaf Pucket (Thailand) naar het gebied van Georgetown in (west)Maleisië. Dat schijnen toch de beste fietskaarten te zijin.
Overigens begrijp ik dat ze in Thailand ruim te koop zijn. Echter het is leuk er thuis al lekker vaak op te turen. Rob W
alime schreef:Heeft iemand te koop of advizen waar te krijgen wellicht PW kaarten (provinciekaarten) vanaf Pucket (Thailand) naar het gebied van Georgetown in (west)Maleisië. Dat schijnen toch de beste fietskaarten te zijin.
Overigens begrijp ik dat ze in Thailand ruim te koop zijn. Echter het is leuk er thuis al lekker vaak op te turen. Rob W
Ik heb deze kaarten jaren geleden geimporteerd. Toch wel een moeilijk product: ook wat leveringsvoorwaarden betreft. Zijn nu niet in Nederland meer te koop. Niemand waagt zich eraan. Echt goed zijn die kaarten niet, maar zijn de minst slechte. De beste overzichkaart van Thailand is de ReiseKnowHow. Op de Nelles-kaarten klopt veel niet. In Thailand heb je ook nog deelkaarten van Thinknet.
Hoi Bert et al,
Tja, maar de schaal is 1 op +mio. Echt een overzicht kaart zoals je overigens zelf al stelde. Eigenlijk zoek ik iets met meer details. Ik heb een Nelles map van 1 op 1,5 mio maar dat is dus ook zo'n overzicht kaart Rob W