hallo, ik ben nieuw hier en ik zou graag de groene route willen rijden van Eindhoven naar Barcelona. alleen dan een verlengde versie van Zeeland naar in de buurt van Valencia in Spanje. ik wil dit volgend jaar gaan doen met een maat van mij wij zijn allebei 21 jaar.
ik mountainbike best veel dus heb al een goede basisconditie. we hebbe nallebij een gazelle xr 3 hybride fiets. ik heb een gps garmin dakota 20 en veel sleutel skills. ik ben ook van plan om een coleman cobra 3 tent aan te schaffen en fietstassen enz..
mijn vragen lijstje aan jullie
-voldoen de fietsen die wij hebben?
-is die tent aan te bevelen?
-het moet zo goedkoop mogelijk, wie heeft er ervaring met wildkamperen? of zijn er kampeerpalen in frankrijk/spanje?
-wat kost het gemiddeld aan eten per dag?
-hoeveel km kan je per dag fietsen? en wat is nog haalbaar aangezien wij geen ervaring hebben met een meerdaagse reis? (wij doen dit voor het eerst! )
owja, en wij kunnen dus geen frans of spaans een goed boekje menemen denk ik....
alvast bedankt voor de reacties!!
ik mountainbike best veel dus heb al een goede basisconditie. we hebbe nallebij een gazelle xr 3 hybride fiets. ik heb een gps garmin dakota 20 en veel sleutel skills. ik ben ook van plan om een coleman cobra 3 tent aan te schaffen en fietstassen enz..
mijn vragen lijstje aan jullie
-voldoen de fietsen die wij hebben?
-is die tent aan te bevelen?
-het moet zo goedkoop mogelijk, wie heeft er ervaring met wildkamperen? of zijn er kampeerpalen in frankrijk/spanje?
-wat kost het gemiddeld aan eten per dag?
-hoeveel km kan je per dag fietsen? en wat is nog haalbaar aangezien wij geen ervaring hebben met een meerdaagse reis? (wij doen dit voor het eerst! )
owja, en wij kunnen dus geen frans of spaans een goed boekje menemen denk ik....
alvast bedankt voor de reacties!!