Hallo Ellen,ellenvandrunen schreef:Helaas...Bij mij liep het minder goed af.
Naar China moeten we 200EUR pppf betalen enkele reis!!!!! Dat is wel een erg grote extra kostenpost. Jammer, maar het is niet anders, ik had bij het boeken beter naar de voorwaarden moeten kijken. Was zo gewend dat ik 75EUR moest betalen.. de prijsstijging is wel enorm te noemen.
Misschien is Business class vliegen dan nog gunstiger haha!
Ik vroeg ook nog of de fietsen als extra bagage mee mogen, maar dat kan niet zei ze. Fietsen vallen onder 'bijzondere bagage' en daarmee is de kous af.
12kg handbagage mag wel, maar dan nog mogen we de fietsen niet als 1stuk inchecken.
Ik ga sparen...
Wellicht heb je iets aan onderstaande informatie.
Ben benieuwd. Laat maar even iets weten.
Groet,
Ralph
Afwijkende bagage als luchtvracht
Wilt u fiets, instrument of ander afwijkende bagage goedkoop vervoeren? Laat deze dan verzenden als luchtvracht. Dit is in veel gevallen aanzienlijk goedkoper dan het mee te nemen in het vliegtuig waarmee u zelf vliegt. Neem voor meer informatie contact op met uw luchtvaartmaatschappij of reisagent
Wilt u meer informatie over Onbegeleide bagage/Luchtvracht of koeriersdiensten? Neem dan contact op met Worldwide Baggage Services, Telefoon: + 31(0)20 446 62 34, Fax: +31(0)20 653 09 86
Pakketten
In samenwerking met DHL biedt Worldwide Baggage Services koeriersdiensten aan voor enveloppen en pakketten tot 50 kilo. Ook vindt u op Schiphol: European Community Express (EXC) en Worldwide Parcel Express (WPX). Ook zij verzorgen uw afwijkende pakketten. U vindt hen in Vertrekhal 3, tegenover rij 23.