Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsreparatiecursussen najaar 2012 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fietsreparatiecursussen najaar 2012

m-gineering schreef:
Frank schreef:Misschien mede dankzij deze berichten zijn er weer wat aanmeldingen bijgekomen. :)

Maar, er is nog steeds plaats bij alle drie de cursussen.
Kan ik alvast de nieuwe hulpdocent voorstellen?

Afbeelding
:wink:
Ik ken deze kat en heb al twee foto's van gemaakt. Ik heb zelf zes katten. Als ik fiets, stop ik graag wanneer ik een kat zie. :D
Frank schreef:Misschien mede dankzij deze berichten zijn er weer wat aanmeldingen bijgekomen. :)

Maar, er is nog steeds plaats bij alle drie de cursussen.
Ik zou de cursus van aanstaand weekend graag willen volgen, maar dat gaat helaas niet. Dus hopelijk in het voorjaar/najaar van 2013 een nieuwe kans.

Groet,
Ruud
Het lijkt me ook heel leuk/kleerzaam om de cursussen te volgen.

Helaas is de basiscursus net geweest.......
En om nou meteen met de vervolgcursus te beginnen.....?
Sleutel wel eens aan een fiets. Maar eerst basis en dan vervolg, lijkt me beter toch?

Wel heb ik een slag in mijn voorwiel (tgv aanrijding met andere fietser).
Die had ik er bijna uit. Maar nu lijkt hij al weer groter te worden.
Bij het rijden merk ik er weinig van.
Maar je voelt het wel met remmen. Hij remt niet gelijkmatig.

Maar terug naar de cursus: bij de gevorderden komt wielbouw aan de orde. Dat wil ik graag leren. En als je wielbouw een beetje snapt en in de vingers begint te krijgen, dan zal een slag eruit halen ook makkelijker worden, neem ik aan.

Overigens, bestaat er een voordelige (parktool is me iets te gortg) en stevige goed bruikbare wielrichter? Die van rose.nl lijkt wel vrij degelijk. Iemand ervaring mee?

In ieder geval veel plezier komend weekend!

Erik