Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Weet iemand een betaalbaar alternatief voor een koga miyata - Forum Wereldfietser

Weet iemand een betaalbaar alternatief voor een koga miyata

1
Wat bedoel jij met een alternatief voor een Koga? Ik denk dat je beter kunt omschrijven wat het doel is voor de fiets. Er zijn genoeg alternatieven voor een overpriced Koga. Welke het beste is hangt van jouw doel af.
een tweedehands koga is meestal betaalbaar.
Pauperplaats uh ik bedoel marktplaats is je vriend in deze :)
een paar uurtjes dit forum doorspitten.....en je weet welke fietsen dit zijn.

waarschijnlijk niet het antwoord dat je verwacht.
Er staan op dit forum vele adviezen......lezen.....lezen.....lezen.
Ik snap je niet, of jij snapt ons niet. Je komt met diverse tamelijk ongeschikte fietsen van marktplaats, en wij zeggen dat je beter naar wat tweedehands Koga's kunt kijken. Met een beetje geduld zijn daar voor weinig geld heel mooie exemplaren van te krijgen. Op de laatste fietsreparatiecursus was er iemand met een vrijwel ongebruikt tweedehands exemplaar (1500 km op de teller) van als ik me goed herinner 350 euro.
Er zijn twee redenen waarom wij Koga's adviseren.
De eerste is dat er heel veel van zijn, en dat heel veel daarvan in soms erg goede staat worden weggedaan. Kijk bij een dure fietsenzaak in een luxe buitenwijk en je vindt wel wat (of met meer inspanning op Marktplaats). Veel van zulke fietsen zijn weinig verder dan de tennisbaan gekomen. De tweede reden is dat de meeste Koga's gewoon goed zijn. Het zijn niet mijn persoonlijke favouriten, maar er zitten meestal geen brakke onderdelen etc op. Grootste nadeel van de mooie oudere stalen exemplaren is dat daar vaak slechts vrij smalle bandjes op passen en dat sommige jaren slecht gebleken Mavic velgen hadden.
Wim
wim ik snap jouw inderdaad niet,

maar jullie verwijzen me naar 2ehands koga's maar welke koga's dan???
legnumfan schreef:wim ik snap jouw inderdaad niet,

hierow: http://kopen.marktplaats.nl/fietsen-en- ... /c454.html

ff op koga klikken en kijken maar!
legnumfan schreef:wim ik snap jouw inderdaad niet,

niet snappen.....komt waarschijnlijk doordat je 3 topics opent met dezelfde vragen
Als hij past, op Markplaats die 60 cm Roadrunner bijvoorbeeld.
Wim
Ik heb nog wel een leuk fietsje in de schuur staan :wink:
Pas 22 jaar oud en slechts 100.000+ gereden 8)
Alle onderdelen nog origineel, op tandwielen, achterderailleur, zadel en spatborden na !!

Afbeelding
Michael W schreef:Ik heb nog wel een leuk fietsje in de schuur staan :wink:
Pas 22 jaar oud en slechts 100.000+ gereden 8)
Puur sentiment! Zoiets wil je toch niet kwijt?

Legnumfan: kun je een topic openen met een titel als "Mijn zoon van 19 zoekt een fiets voor op reis"? Dan krijg je niet steeds dezelfde tegenvragen en blijven er niet steeds antwoorden komen in verschillende discussies.
Leon
Leon schreef:Puur sentiment! Zoiets wil je toch niet kwijt?
Tuurlijk niet, is een collectors item. Destijds in 1990 gebouwd in een zeer beperkte oplage en als eerste eigenaar heb ik nog steeds levenslang garantie op het frame. :wink:

Waar het om gaat is dat niet de prijs zo doorslaggevend moet zijn in deze topic's maar de kwaliteit, daar heb je veel meer plezier van 8)
misschien wel iets te klein, maar wel een mooi voorbeeld!

http://link.marktplaats.nl/603562521