Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in/vanuit Utrecht - Forum Wereldfietser

Fietsen in/vanuit Utrecht

Gegroet!

Ik zal me bij mijn eerste post even voorstellen... Mijn naam is Gijs, 24 jaar, uit Utrecht. Ik heb altijd al wel van lange-afstand-dingen gehouden (fietsen, hardlopen, schaatsen, bergwandelen), en ik ben recentelijk steeds meer gaan fietsen. Aangezien mijn fietsmaat Roeland inmiddels aan een lange Zuid-Amerika-reis is begonnen, leek het me wel leuk om me eens hier rond te kijken. Volgens hem waren er hier wel leuke mensen te vinden... Ik ben benieuwd ;)

Als er hier mensen zin hebben om eens samen een rondje in de buurt van Utrecht te gaan rijden, laat het horen zou ik zeggen! Ik fiets zelf meestal rond of iets boven de 100k op een dag, maar minder vind ik ook best.

Ook ben ik van plan om dit najaar een weekje op fietsvakantie te gaan. Mijn stads-Batavus heb ik inmiddels ver genoeg geüpgraded dat ik dat er wel mee aandurf :). Vermoedelijk ga ik met een tentje richting Frankrijk ofwel Duitsland, maar dat is nog allemaal vrij open. Als er mensen zin hebben om mee te gaan met zo iets hoor ik dat graag!
Hoi Gijs,

We houden sinds afgelopen zondag maandelijks een rondje Utrecht, kijk eens op http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=17734 en http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=17633

Misschien tot 2 september?
Marc, leuk, ik zag de draad al staan. Als ik op 2 september nog in het land ben (wat onzeker is), ben ik er bij!
Veel succes Gijs, maar alle leuke mensen hier zitten nu in Zuid amerika :twisted:


Hmm, ik wist niet van dat Utrecht-rondje af. Klinkt leuk, over een paar maandjes ben ik misschien ook wel van de partij...
Waah Roeland, dat jij nu nog actief op dit forum bent!! Ik ben blij dat je eigendunk nog 100% intact lijkt te zijn ;)

Geniet van de reis, ik ben benieuwd wanneer we je weer terug zien. Je wordt gemist, Huize Kanaalzicht is een stuk stiller nu!
Haha, nee Roeland, alle coole mensen zitten in Utrecht bedoel je! Super grappig, jij hier! Rondje Utrecht vanuit Z- Amerika? ;)
Gijs, ik fiets richting Duitsland in de herfstvakantie dus wie weet kom ik je nog tegen (ik ga de 13e weg). Tent of geen tent; dat is de vraag met dit weer...
Ik woon ook in Utreg dus als je nog een keer een tochtje maakt, ik fiets hier ook rond.
Tip: rondje NG-Vianen-Tull en 't waal-Utrecht; is mooi!
ciao!
Emma, veel plezier met je reis! Ik ben zelf al even terug, ik ben uiteindelijk met een vriend van me van Heerlen naar Straatsburg gereden via de route van Onbegrensd Fietsen. Aanrader!

Ik zal het wel laten weten als ik binnenkort weer een dagtocht rondom Utrecht inplan. Maar het fietsseizoen begint toch zo langzamerhand plaats te maken voor het schaatsseizoen, dus dat zou wel eens van de lente kunnen worden.
Aha. Ja ik ga denk ik maandag richting Aken en dan richting het zuiden. Uiteindelijk toch meer Duitsland/Luxemburg gekozen; wat variatie. Hoop dat m'n tenen er niet afvriezen. Wie weet tot in de lente!