Zou ik een paar standaard marathon banden halen, zijn die er niet. 4 zaken in groningen gehad en nergens te vinden. 1 zegt zelfs dat ze niet meer leverbaar zijn en vervangen door de Energizer. Hij kan ze niet meer leveren. Dat leek me erg stug en op het internet kwam ik ze ruim tegen. Bij Rose ( http://www.rose.nl/artikel/schwalbe-mar ... aid:488709 ) kwam ik dan ineens de marathon greenguard tegen voor 19 euro.
Alleen staat er nergens een plaatje van het profiel bij en kent de site van schwalbe geen marathon greenguard, omdat greenguard een algemene aanduiding is van lekbescherming.
Iemand een idee of die band bij Rose idd de gewone klassieke marathon is, die met het doorlopend profiel in het midden van de band?
Alleen staat er nergens een plaatje van het profiel bij en kent de site van schwalbe geen marathon greenguard, omdat greenguard een algemene aanduiding is van lekbescherming.
Iemand een idee of die band bij Rose idd de gewone klassieke marathon is, die met het doorlopend profiel in het midden van de band?