Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Geen probleem dus? En kun je gewoon gebruik maken van de faciliteiten (douche/toilet)?assie schreef:Hallo,
Wij zij net een paar weken terug van onze R1 vakantie naar berlijn en zijn ook op deze camping geweest, inderdaad staat bij ingang dat deze gesloten is maar als je iets naar achteren door fietst hebben de vaste camping gasten daar een gedeelte van de caming behouden.
Je kunt daar dus nog heerlijk camperen en de beheerder is een vriendelijke beer .
Zie onze fotoś die met de drogende was en lekkere aardbeien zijn op deze camping genomen.
Groetjes Eric en Astrid
De dag na Bad Harzburg heb ik dan ook een jeugdhotel gepland, daarna heb ik weer campings gevonden alhoewel er daardoor wel twee langere dagafstanden tussen zitten.assie schreef: Nog een tip na Bad Harzburg is het lastig een camping te vinden. Wij hebben "gesmokkeld" door dagkaart trein te nemen 50 euro voor 2 personen 10 euro voor twee fietsen en dan kun je daarmee ook nog in metro (Berlijn)
Succes met je planning
Astrid en Eric
Van wat ik me kan herinneren barst het van de campings in Duitsland (ook in de vroegere DDR) Je kan wel eens de pech hebben dat je een camping met alleen seizoensplaatsen treft, over het algemeen en met een goede kaart zoals die van de ADFC moet het volgens mij geen probleem zijn om op dagafstanden van elkaar een camping te vinden (de ene dag iets meer fietsen dan de volgende). Dat ze niet allemaal aan de R1 liggen is dan even jammer.assie schreef: Nog een tip na Bad Harzburg is het lastig een camping te vinden.
Bennie schreef:Volgend jaar willen ook wij naar Berlijn fietsen via de R1 en hebben de zelfde problemen als iedereen, campings!!!!
Allerlei suggesties komen voorbij maar hoe zoeken/vinden jullie deze campings??
Bennie.