Een Gazelle Luzern Excellent 2012
Een pracht van een fiets!
Maar de vrouw wilt een fietsmand aan het stuur hebben,
Maar de fiets is zo mooi ontworpen dat de kolom van het stuur eindigt in een conische vorm,
Dus is het moeijlijk om een standaard fietsmand daar aan te bevestigen,
Dus bel ik Gazelle op,
Na 10 minuten wachten à raison van 0,10/min een dame aan de telefoon:
1. Mevrouw, blablabla Mandje aan het stuur voor de fiets van me vrouw, stuur met conische vorm, heeft u daar een oplossing voor?
2. Moet u bij de dealer zijn
3. Nee, ik weet het niet mijnheer belt u maar de dealer op, dan contacteert de dealer met de juiste afdeling
4. Geeft mij dan de juiste afdeling
5. Dat kan niet mijnheer, u moet de dealer bellen en de dealer contacteert de juiste afdeling
Weet iemand een oplossing hiervoor?
De vrouw is morgen jarig en wellicht ben ik nog op tijd om de juiste fietsmand aan te schaffen
Een pracht van een fiets!
Maar de vrouw wilt een fietsmand aan het stuur hebben,
Maar de fiets is zo mooi ontworpen dat de kolom van het stuur eindigt in een conische vorm,
Dus is het moeijlijk om een standaard fietsmand daar aan te bevestigen,
Dus bel ik Gazelle op,
Na 10 minuten wachten à raison van 0,10/min een dame aan de telefoon:
1. Mevrouw, blablabla Mandje aan het stuur voor de fiets van me vrouw, stuur met conische vorm, heeft u daar een oplossing voor?
2. Moet u bij de dealer zijn
3. Nee, ik weet het niet mijnheer belt u maar de dealer op, dan contacteert de dealer met de juiste afdeling
4. Geeft mij dan de juiste afdeling
5. Dat kan niet mijnheer, u moet de dealer bellen en de dealer contacteert de juiste afdeling
Weet iemand een oplossing hiervoor?
De vrouw is morgen jarig en wellicht ben ik nog op tijd om de juiste fietsmand aan te schaffen