Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 9 september - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 9 september

Hallo allemaal,

Zondag 9 september is het alweer tijd voor het rondje Groningen.
Is er nog iemand die een leuk rondje van circa 70-80 km weet? Communiceer het even via dit forum. De start zal zoals altijd om 10 uur zijn bij het Peerd voor het NS station Groningen. Linda en ik zullen er deze keer niet bij zijn, wij fietsen dan in een hopelijk nog nazomers Zuid Frankrijk.

Ronnie
Hoi,
Graag fiets ik mee komend rondje. Aangezien de rest tijdens het vorige rondje achter mij aan is gereden, fiets ik de komende keer graag weer achter een ander aan.
Groet, Petra.
Wij zijn 9 september niet aanwezig. Hebben andere fietsverplichtingen. Rene en Geke
Ik ben ook weer van de partij. leuk om jullie weer te zien, met waarschijnlijk, hopelijk, vele mooie, boeiende vakantieverhalen.
En er zijn, en ik weet nog vele mooie rondjes.
Maar er zijn vast ook wel anderen die nog mooie rondjes weten toch?
Cilia
Terug van vakantie en ik ben wel toe aan een leuk rondje Groningen. Ik zal er ook bij zijn! :D
Ik fiets ook graag weer een rondje mee. Is het een idee om weer eens door westerwolde of het oldambt te fietsen?
We zien elkaar bij ome Loeks!
Roel
En ik kom met de taart!

Jos
ik wil graag een keer kennismaken met "de wereldfietsers" en sluit zondag bij jullie aan.
Moet ik nog iets (speciaals) meenemen?
Ik hoor Jos zeggen dat hij taart meeneemt !!!
Wie zorgt er voor de koffie?
Groet Renny
En wij komen ook,tot zondag.
Paulus en Co
Wij dreigen ook te komen.

@Renny: Jezelf, een fiets en een goed humeur meenemen. Meestal wordt er onderweg ergens koffie gedronken, vaak zelf meegenomen. Ook een bammetje of een banaan is niet verkeerd. Om 10 uur vertrek bij het peerd van Ome Loeks.
Ook wij zijn zondag aanwezig.
Tot dan!


Jan en Rianne
Helaas, helaas, toch een te krappe planning gemaakt. Ik ga niet mee, maar wens jullie veel plezier op de prachtige dag die gaat komen.
Omdat er tot nu toe niemand zich heeft aangemeld met een concreet "rondje" heb ik me even over de kaart gebogen.
Voorstel in grote lijnen: Groningen-Thesinge-Stedum-Westeremden-Zeerijp-Eenum- Appingedam-boven Schildmeer (prachtig fietspad) en dan afhankelijk van zin en km's of via Luddeweer-lageland-Slochterdiep weern naar Groningen of een extra lus onderlangs Slochteren- stuk LF9- bij Kolham via Woudbloem-Slochterdiep-Groningen.
Het meeste gaat via knooppunten.
We kunnen natuurlijk ook "gewoon" de LF14 naar Zoutkamp doen, en dan een stuk LF10 en bij Eenruk of Warffum weer afbuigen naar Groningen. ook mooi.
Optie 3: LF 14, bij Elecra richting Kommerzijl-Grijpskerk, bij Gaarkeuken de brug over en via Lutje en Grootegast-....Marum en door Westerkwartier weer terug. Ook mooi.
Of....
Tot morgen Cilia
Wij gaan toch niet mee, een griep heeft mij te pakken.
Jammer,jullie fijne fietstocht en tot de volgende keer.
Paulus en Co
Hoi allen,

Een beetje laat maar ik ga ook mee.
Tot morgen bij het Peerd.

Rikie
Hallo allemaal,

Het is even geleden, maar we leven nog. Ronald komt morgen (een stuk) meefietsen. Ikzelf ga hand en span diensten verrichten bij mijn dochter in Usquert, want die is jarig. Helaas voor jullie, maar de brownie en appeltaart gaan dus die kant uit. Volgende week zondag vertrekken we om te genieten van een welverdiend fietsavontuur in het zuid-westen van de V.S. (Paulus en Co gaan ook weer mee) Wie wil weten hoe het ons vergaat kan terecht op. http://www.omaenopafiets.nl . Met een beetje geluk zijn we dan in november weer van de partij.
Ik wens jullie een gezellig en mooi rondje met veel zon.

Groetjes Ineke
www.fietsamerika.nl
Veel plezier in de VS. Het was vandaag weer een leuke gezellige tocht, met lekker warm weer, en wat leuke voor mij nieuwe gezichten. Bovendien waren er twee prachtige nieuwe Thorn randonneurs te bewonderen.
Wim