Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje gezocht voor fietsvak 2013 in Europa (vervalt) - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje gezocht voor fietsvak 2013 in Europa (vervalt)

Ik Sandra (Overijssel) 42 jaar ben op zoek naar 2 dames die met mij en vriendin in 2013 (rond augustus) in Europa willen fietsen en ons groepje wil versterken.

Route:Vanuit Nederland via de onbegrensde Barcelona route rich Barcelona, afbuigen bij Beaume richt westen, dan bij Nevers omhoog via de oude wegen route terug naar Nederland.

Jij..in bezit van een trekking/touringbike of omgebouwde mtb en enige fietsvakantie ervaring. Wij drie dames sommige nog wat onervaren, willen graag met een groepje van vier fietsen incl. eigen tentje + kookspullen.

Mocht je interesse hebben, reageer op deze oproep of mail me op sandraschijva80@gmail.com

Groetjes,
hallo sandra
Ik ben 48 jaar en van plan om in 2013 richting tjechie te gaan of in tjeche te fietsen.
Heel concreet heb ik de plannen nog niet. Wel dat mijn vakantie tussen 1 april en 1 juli moet vallen. Meestal ga ik 4 weken weg.
Ik heb wel veel fiets(vakantie) ervaring, maar hou niet van extreem lange afstanden per dag. Meestal fiets ik rond de 80 km per dag maximaal 100 in het vlakke land.
Ik woon in het Gooi.
als je interesse hebt hoor ik het wel.

Hesta
ik lees aldoor heel wat anders in deze titel
;)

Afbeelding

(en nee, dit is niet een beurs waar je heen hoeft)