Zin in samen buiten in de tuin bezig zijn, fietsen naar fruitcorso, monumenten bezoeken en kunstenaars aan doen?

Zaterdag fietsen we langs de Waal naar Tiel. Onderweg bezoeken we slot Rossum dat op deze monumentendag opengesteld is. In Tiel is het fruitcorso. En langs een andere route fietsen we terug.
Eind middag kan je misschien nog de kasteeltuin bezoeken in Neerijnen, het kasteel in Waardenburg of naar Zaltbommel een leuk plaatsje waar je het stadskasteel kan bezoeken.

Zondag fietsen we langs de Linge waar in Rumpt en Gellicum een kunstroute wordt gehouden en rondleidingen door de historische kring langs monumenten.

Wie zin en tijd heeft kan donderdag of vrijdag al komen en samen in de tuin hier aan de gang. Er is hier altijd wat te doen en sommige klusjes kan ik niet alleen doen. Je kan in dat geval (gratis) op het terrein hier kamperen. Voor de overige mensen is er een camping op 1 km afstand.

Ik denk aan maximaal 8 mensen, Mensen die eerder komen en samen in de tuin aan de gang willen krijgen voorrang.
Ik heb genoeg plaats om auto's te parkeren. Zondag kan je dan kiezen om met de auto het eerste stuk te doen (10 km) wat minder mooi is.

Opgeven t/m woensdag.