Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht #2 ---> zondag 2 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht #2 ---> zondag 2 september

Openingsbericht is aangepast!
aapje99 schreef:tot hoe laat fietsen we? ik heb des avonds iets waar ik aanwezig bij moet zijn
Rond vijf uur terug in Utrecht moet lukken.
Marc v G schreef:Helaas, het gaat me zondag niet lukken. Volgende keer ben ik er hopelijk wel weer bij.
Jammer dat je niet mee kan, maar de route zou voor jou toch niet heel verrassend zijn. We gaan door jouw achtertuin fietsen
Ok, tot zondag.
Ben er ook bij!
Kan zijn dat ik iets eerder moet afhaken vanwege thuisfront. Maar zal zien.
Groet
Roos
Super, heb er zin in. Moet ik nog iets meenemen?nof een rugzak met eten volstaat?

Haha ben een nieuweling in dit soort tochten vandaar.
Je kan eten meenemen, maar de pauzeplek heeft zowel restaurant met terras als picknickgelegenheid.
Verder is het wel handig om een reparatieset en gevulde bidons mee ten nemen.
Met 21 graden, wel wat bewolkt en droog wordt het volgens mij morgen perfect fietsweer. Jammer dat ik er niet bij kan zijn. In ieder geval allen een mooie tocht morgen. Zou ik later de route als gps-bestand kunnen ontvangen?

Groet,

Arno
Helaas lukt het me niet om vandaag aan te sluiten.
Veel plezier en ik hoop rondje 3 weer aanwezig te zijn.
Astrid
Zo, ietsje meer km's en iets later terug in Utrecht, maar ik vond het een mooie tocht.
Glika schreef:Zou ik later de route als gps-bestand kunnen ontvangen?
Speciaal voor jou hebben we de route helemaal uitgereden, zelfs toen ruim de helft al afgezwaaid had. De route is op everytrail te zien.
Als je je email-adres even naar me stuurt, dan heb ik een gpx of kml voor je.

Maar... wie neemt het stokje over? De "vaste kern" is de volgende keer allebei op vakantie.
Elstar schreef:Zo, ietsje meer km's en iets later terug in Utrecht, maar ik vond het een mooie tocht.
Glika schreef:Zou ik later de route als gps-bestand kunnen ontvangen?
Speciaal voor jou hebben we de route helemaal uitgereden, zelfs toen ruim de helft al afgezwaaid had. De route is op everytrail te zien.
Als je je email-adres even naar me stuurt, dan heb ik een gpx of kml voor je.

Maar... wie neemt het stokje over? De "vaste kern" is de volgende keer allebei op vakantie.
Het was erg leuk om te doen en wil de volgende keer graag weer mee!
Bedankt Eric!
Maar... wie neemt het stokje over? De "vaste kern" is de volgende keer allebei op vakantie.
Dus, wie o wie? In november wil ik wel een route bedenken.
Bedankt Erik (Sebas, Roos en Anneke)!
Ik ga vast weer eens mee.
Weet nu nog niet of oktober lukt.
Anne
Ik ben er het volgende rondje weer bij. Dit zal dan 7 oktober.

Zijn er nog liefhebbers die een route willen maken?

met vriendelijke groet,
Edwin
Hoi allen,
Ik wil voor zondag 7 oktober wel het rondje maken.
Tot dan.

Ik denk dat ik nog even een nieuw onderwerp start, zodat het makkelijker te vinden is voor eenieder.

groet
Astrid
OK Astrid. Hartstikke leuk. Tot 7 oktober op het Ledig Erf.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ik ben er ook bij. 8)
Roeland schreef:Ik ben er ook bij. 8)
ongeveer een jaar te laat :lol: