Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wiki fietsplaatje-update - Forum Wereldfietser

Wiki fietsplaatje-update

Hoi,
Ik vond de MTB/ATB die er stond niet echt passen, dus heb ik een andere afbeelding gemaakt voor in de wiki.
Zie hier: http://wiki.wereldfietser.nl/index.php?title=Fiets
Hopelijk blijft deze wijziging staan.
Heb ik nog belangrijke onderdelen vergeten? (Ik garandeer niks)
Groet,
Leon
Leon, het plaatje en de vorige eigenlijk ook worden door de vele lijntjes eerder onduidelijk dan duidelijk, misschien is het een idee om ze te splitsen in een basis-fietsplaatje en daar alles te benoemen en eentje met alleen de toetsers en bellen benoemd. (bar-ends, bidon, standaard e.d.)
De Rohloff-aanhangers herkennen hun fiets hier natuurlijk ook niet meer in :wink:

Peter
Misschien wat detail plaatjes toevoegen?
En ik mis bij de fietsmerken mijn fiets. Er staat geen m-gineering bij :?
HansvanderVeeke schreef:Er staat geen m-gineering bij :?
Marten bouwt op dit moment geen fietsen. Zo ja dan pas ik het graag even aan.
Leon
Er staan geen spatborden bij. Horen die niet op een vakantiefiets?

En er staan 2 rode stipjes zonder blauw lijntje. Een bij de trapas, en een bij de bidonhouder onder de onderbuis...

Ik vind veel blauwe streepjes ook niet echt lekker aansluiten op de rode stippen. Hoe heb je het plaatje gemaakt? Toch niet in Word of zo? En de opmerking van Pman over de overzichtelijkheid ben ik het ook wel mee eens. Misschien zijn positienummers met bijbehorende legenda handiger dan al die lijntjes dwars door de tekening te trekken...
quote="Henrie"
> Er staan geen spatborden bij. Horen die niet op een vakantiefiets?
Niet bepaald noodzakelijk. Ik hoop dat het plaatje in vergelijk met het vorige een vooruitgang is. Ik had geen zin om voor de foto spatborden te kopen ;-)

> En er staan 2 rode stipjes zonder blauw lijntje.
> Een bij de trapas, en een bij de bidonhouder onder de onderbuis...
Met vooral die eerste heb je een punt. Zal morgen eens kijken.
Update 17-9-12 Check!

> Ik vind veel blauwe streepjes ook niet echt lekker aansluiten
> op de rode stippen. Hoe heb je het plaatje gemaakt?
Photoshop. Een boel lagen. De streepjes zijn handmatig gezet. Het is geen rocketscience.

> Misschien zijn positienummers met bijbehorende legenda handiger
Zal eens kijken of...
Dank.
Leon
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:Er staat geen m-gineering bij :?
Marten bouwt op dit moment geen fietsen. Zo ja dan pas ik het graag even aan.
Leon
gezien de link naar Sputnik kan dat geen criterium zijn ;)