Additionally, paste this code immediately after the opening tag: e-werk met pufferaccu - Forum Wereldfietser

e-werk met pufferaccu

Hallo,
Ik heb onlangs bij de fietsvakantiewinkel het apparaatje van Busch en Muller
de E-WERK met pufferaccu gekocht. Ik wilde mijn eigen energie opwekken.
Deze idealen nog niet kunnen realiseren. Meerdere dagen mee bezig geweest.
Ik krijg de aansluiting op de fiets niet zodanig dat het functioneerd. Sterker nog inmiddels werkt ook mijn lamp niet meer. Mijn oproep is:
Is er een technische man/vrouw onderons die mij uit de nood kan helpen ?
Mogelijk een verwijzing naar 'n vakman/fietsenmaker die ervaring heeft met deze materie ? Ik woon in de omgeving Nijmegen.
Ik ben eenieder erkentelijk die mij zou kunnen helpen. Met vriendelijke groeten

Wil Bultink
wilbultink schreef:Hallo,
Ik heb onlangs bij de fietsvakantiewinkel het apparaatje van Busch en Muller
de E-WERK met pufferaccu gekocht. Ik wilde mijn eigen energie opwekken.
Deze idealen nog niet kunnen realiseren. Meerdere dagen mee bezig geweest.
Ik krijg de aansluiting op de fiets niet zodanig dat het functioneerd. Sterker nog inmiddels werkt ook mijn lamp niet meer. Mijn oproep is:
Is er een technische man/vrouw onderons die mij uit de nood kan helpen ?
Mogelijk een verwijzing naar 'n vakman/fietsenmaker die ervaring heeft met deze materie ?
Ik ben eenieder erkentelijk die mij zou kunnen helpen. Met vriendelijke groeten

Wil Bultink
Als je nou eerst eens verraadt in welke regio je iemand zoekt, kan maar zo een paar 100 kilometer schelen ;) ?
Heb je de winkel al geprobeerd waar je de spullen hebt aangeschaft?
Dat zou toch de eerste zijn waar je bij aanklopt.

En ik dacht dat 'puffer een verschrijving was van buffer, maar het bestaat echt. :?
HansvanderVeeke schreef:En ik dacht dat 'puffer een verschrijving was van buffer, maar het bestaat echt. :?
In het Duits.
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:En ik dacht dat 'puffer een verschrijving was van buffer, maar het bestaat echt. :?
In het Duits.
Pratwurst... 8)
Leon schreef:
In het Duits.
Ja, maar dan is het wel een "Pufferakku". In goed Nederlands een "bufferaccu". Een "pufferaccu" is in geen van beide talen correct.

.tsooJ
Kun je niet bij de/je fietsvakantiewinkel in Nijmegen terecht voor je vragen? Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze ondersteuning geven. In het verleden zat Dynamo rijwielen in Nijmegen. Zij zijn opgegaan in Re-Cycle in Wageningen. Met de internet hype is een winkel met gewone verkoop niet meer rendabel. Bike4Travel in Rotterdam heeft de Avagon fietsen overgenomen van Re-Cycle/Dynamo rijwielen, die met de winkel in Wageningen zijn gestopt. Ik heb geen idee wie anders dan de fietsvakantiewinkel je (nog) ondersteuning kan geven in de omgeving van Nijmegen.
Elan heeft er vast wel kijk op, maar die zijn net een maand op vakantie
Na een vluchtige blik op de handleiding is mijn conclusie dat het wel zou moeten lukken. Stuur maar een PB mocht je (nog) hulp nodig hebben. Ik woon in Gendt.