Additionally, paste this code immediately after the opening tag: slaapmaat, achterdrager etc. - Forum Wereldfietser

slaapmaat, achterdrager etc.

Beste wereldfietsers,
ben op zoek naar diverse spullen voor de eerste fietsvakantie :) (eind september, begin oktober onbegrensd fietsen en treinen naar Andalusie). Fietsen en de tent zijn aanwezig. De rest moet nog! Wegens economische omstandigheden :oops: nieuwe inkopen zijn voor 90 percent voor mij uitgesloten.
Om te beginnen zoeken ik te koop\te huur\te leen :wink: :
2x slaapmaatjes - liefst licht
de achterdrager passend op cube reaction met schijfremmen (er zijn zijn gaatjes in de frame)
Heeft iemand misschien wat voor mij liggen?
Alvast dank!
hoihoi,
heb nog wel een slaapmatje voor je liggen. Een thermarest. mag je meenemen...
we wonen in krimpen aan den ijssel. geen idee of dat bij jou in de buurt is.
groetjes,
marco
Tof!
Dank je wel, Marco!
Ik raad je wel aan om een nachtje proef te slapen op de matjes die je bij elkaar scharrelt. Vooral als je op je zij slaapt (zoals ik) kan een slecht/dun matje een "hel" zijn.
Rein32 bedankt voor de tip!
ben vooral draai-slaper :)
Je schrijft: "de rest moet nog".
Ik heb m'n eerste vakantie wat materiaal betreft ook zo goedkoop mogelijk willen houden.
Heb toen bij de Xenos een reiskussentje en microfiber handdoek gehaald. Ook kleine potjes voor bv uiterzalf en kruiden. Dat soort spul. Weet niet of ze dit alleen tijdens de zomer hebben.
Kompasje en minizaklampje --> Hema
Slecht/Niet ademend fietsregenjack, lichtgewicht slaapzak --> Lidl
Voor een eerste keer allemaal goed genoeg, wat mij betreft.
Hoi,

ik heb ook nog een thermarest matje over, en 2 kussens.
Ik woon in Rotterdam,

groeten, Corine
Rein32 aantal spullen,
Rein32 schreef:Slecht/Niet ademend fietsregenjack,
:) zijn er, zelfs paar tassen van Aldie
Rein32 schreef: potjes voor bv uiterzalf en kruiden
o-oh dat ben ik vergeten - weer kilo bij :shock:
en ipv dure slaapzak (kan niet onder synthetisch) heb de volgende bedacht: dons deken 2pers+zelfgemaakte 3-laags hoes waarin er onder slaapmatjes, midden mensen, boven deken. Zal zien hoe dat gaat werken :)
qotee88 schreef:Rein32 aantal spullen,
Rein32 schreef:
Rein32 schreef: potjes voor bv uiterzalf en kruiden
o-oh dat ben ik vergeten - weer kilo bij :shock:
Valt erg mee, is allemaal plastic en klein. En wie weet kun je zonder. Zie http://www.koopjespakker.nl/3469901/rei ... -etui.html
Heel veel dank aan Marco Meijerink en Corinem voor spulletjes!
m'n lijstje is nog verre van compleet maar wel veel korter! :D