Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oud type voordrager gezocht - Forum Wereldfietser

Oud type voordrager gezocht

Ik zoek de autenthieke voordrager voor mijn Giant Exp. model 2007: de bijna vierkante, in tweevoud dus. Wie er een stel heeft liggen in een hoekje: ik wil er het nodige voor betalen uiteraard.
Dag Veldfiets,
Ik had ook zo'n originele vierkante op mijn Giant exped., maar die gaan erg snel kapot omdat er (bij mij althans) geen extra steunboog over het voorwiel heen ging zodat ze behoorlijk kwetsbaar zijn. Bij mij was ie na 1 vakantie kapot. Mijn iets voorzichtere vrouw heeft er 3 jaar over gedaan om ze kapot te krijgen.
Wellicht dus even overwegen of je deze er op wilt zetten.

Groet
Erik Veenstra
Ben me van geen ongemak bewust, heb de G. Exp. met vierkante dragers als eens eerder gehad: geen bezwaren. Maar, bedankt voor de tip.
Ik zou eerder voor iets degelijks gaan, desnoods een tweedehands Tubus (komt vaak genoeg langs). Of misschien een alternatief: minder zooi meeslepen. Dan blijft die fiets van je hopelijk ook wat langer heel. Lijkt me financieel een betere route.
Wim
Ik vind het zware sturen heerlijk! Trek je niks aan van Wim.
:D :D Ook het zware trappen bij een stevige klim? Maar goed, bij alle gekheid: iedereen moet het helemaal zelf weten, maar het is de moeite waard over het lichtgewicht alternateif na te denken. En het moment is als je denkt over de aanschaf van voordragers en tassen, en al helemaal als het gaat om een fiets die misschien toch wat minder robuust is. Maar goed, als je een voordrager koopt, koop er dan een die heel blijft.
Wim
Wim schreef::D :D Ook het zware trappen bij een stevige klim? Maar goed, bij alle gekheid: iedereen moet het helemaal zelf weten, maar het is de moeite waard over het lichtgewicht alternateif na te denken. En het moment is als je denkt over de aanschaf van voordragers en tassen, en al helemaal als het gaat om een fiets die misschien toch wat minder robuust is. Maar goed, als je een voordrager koopt, koop er dan een die heel blijft.
Wim
Misschien wil de topicstarter de fiets weer in volledig originele staat terugbrengen...
Die voormalige vierkante dragers zijn bij mij niet stuk gegaan: wat deed ik verkeerd?
Ze zijn uit de roulatie: ik heb geluk gehad.