Heb net vier dagen in de Westhoek gefietst:
Brugge, camping Memling : goede camping, wel vol,maar rustig na tienen. Alleen geen WC papier. Wel gratis warm water. Sanitairgebouw was nog in afbouw, dus misschien hangt er volgend jaar wel papier...een prima camping voor een nachtje. En Brugge is erg mooi.
Diksmuide, camping de ijzerhoeve. Stapel vuilniszakken bij de ingang, geen warm water want boiler stuk(en kost 1 euro als het er wel is). Praktisch leeg, afgezien van wat sta caravans, een aardig fietskampeer stel uit Frankrijk, en nog 1 of twee tenten. Sanitair niet echt heel vies, maar ook niet bepaald nieuw. Eigenaar hing dronken aan z'n eigen bar...zal me benieuwen of het volgens jaar nog bestaat!
Ieper : naam even kwijt, maar enige camping in de stad. Groot trekkersveld, goed en schoon sanitair, bij het centrum, een absolute aanrader.
Waregem : Nam een route via de grotere wegen van Ieper via Roesselare naar Waregem, en dat viel tegen, veel verkeer, stof, uitlaatgassen etc. Camping is direct naast het stadion van de Sc Zulte Waregem, een profclub. Was de enige tent daar, qua sanitair acceptabel maar geen hoogvlieger. Er werd die avond een wedstrijd gespeeld van de reserves, en ik kon via een open hek zo de tribune oplopen en heb het laatste gedeelte van de wedstrijd gekeken. Niet dat ik zo van voetbal houd, maar het regende, daar zat ik lekker droog, en had entertainment. Slapen ging erg slecht, want het is naast de ringweg van de stad, dus de hele nacht verkeer.