Geïnteresseerd in de POI van (bijna) alle Europese campings voor je navigatieapparaat?
De nieuwste update van www.archiescampings.eu is nu online!
De nieuwste update van www.archiescampings.eu is nu online!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Even heel beknopt:Frank VR schreef:Hallo
Iemand enig idee hoe je snel/efficiënt enkel die campings kan selecteren die langs jouw route liggen?
Mijn GPS kan slechts 500 waypoints opslaan....vandaar!
bedankt!
Frank
Hallo Gerd,GerdC schreef:Wel jammer dat IJsland nog steeds niet bij Europa hoort!
Gerd
En voor de IJsland liefhebbers onder ons is er ook deze kaart: http://www.ourfootprints.de/gps/mapsource-island_e.htmlarchie schreef:Hallo Gerd,GerdC schreef:Wel jammer dat IJsland nog steeds niet bij Europa hoort!
Gerd
Je hebt gelijk, ik heb dan ook al enkele pogingen ondernomen de (paar) campings die er op IJsland zijn toe te voegen aan mijn bestanden. Helaas is de online informatie over die campings zeer onvolledig en om daar nu speciaal ter plaatse te gaan om betrouwbare info te geven gaat me (helaas) wat te ver (ook letterlijk).
Maar mocht je daar zelf wel naar toe gaan, dan hou ik me zeer aanbevolen om zo exact en volledig mogelijke info van je te ontvangen. Ik zal er dan voor zorgen dat die info online komt zodat degenen die daar ook willen gaan fietsen en kamperen niet hoeven te zoeken naar een camping!
Archie