Goedkope alternatieven vind je op de blog van http://www.techmoan.com/
er zit veel rotzooi tussen maar de 808 keycams #11 en #16 zijn wel aardig, stukken goedkoper en véél kleiner (kosten plm 30 euro op ebay):
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Een vraagje? Ik tel er toch echt driegries doef schreef: Andreas een vraagje,
Full HD, 25 frames per seconde, dus dat is eh 1080p25 (ik heb hem even niet bij de hand, dus de exacte formulering in de interface weet ik niet. En ik meen dat ik de beeldhoek standaard heb gehouden, dus lekker breed.gries doef schreef: het filmpje vakantie 2012 gefilmd met de gopro 2 outdoor:
Op welke instelling heb je de camera staan ?
Aan het balhoofd, onder de stuurtas. Er zijn twee "mounts" voor de Gopro die je op de fiets kunt gebruiken:gries doef schreef: en hoe heb je em op de fiets gemonteerd?
Ik heb een Mac, dus ik ben met iMovie begonnen. Ik voelde me daar al vlug een beetje in beperkt en toen ben ik naar Final Cut Pro (X) overgestapt. Maar dat kost best veel geld. iMovie is gratis dacht ik bij een nieuwe Mac. Voor Windows is er ook best veel, ik meen dat Sony een relatief simpel programma had om video mee te monteren, dan is er Premiere Elements van Adobe en de grote broer Premiere. Maar ook die laatste is relatief duur.gries doef schreef: en met welke software heb je de video vervolgens bewerkt/gemonteerd?
...misschien dat je hier wat aan hebt!gries doef schreef:ben aan het overwegen om een gopro 2 outdoor tekopen. [...] wie heeft er ervaring ?? welke ? positief/negatief [...]